Gå til innhold

Synes dere rødhårete barn er stygge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av innlegg om barn og utseende. Hadde en venninne som da hun var gravid var livredd for å få et barn med rødt hår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!

De er like søte som mørke og lyse!!!!

Skrevet

Absolutt ikke! Det er jo fælt at hun er livreddfor det! Litt sjokkert må jeg innrømme...

Skrevet

For en grusom overskrift... Synes absolutt ikke det!

Skrevet

Umm nei? Er det virkelig noen som synes det?

Skrevet

hæææ? Er det mulig å tenke slik? Jeg syns at rødhårede barn er like pene og skjønne som lys- og mørkhårede!!

Skrevet

Nei.

Men husker en gang jeg sa til en dame hvor vakker datteren hennes var. Da jeg kommentere hvor nydelig håret hennes var gyllent med rødskjær i ble hun sur.

"Datteren min har IKKE rødt hår, fysj!" svarte mammaen surt.

Jeg ble helt sjokkert og mistet nesten munn og mæle.

Om bekymringen er å få et barn med rødt hår eller ei, tror jeg veninnen din faktisk bør begynne å tenke på hva som er viktig her i livet.

Herregud...

Ei lita jente her i nabolaget har rødt hår, fregner på nesen og nøttebrune øyne. Hun er så nydelig!

Har aldri tenkt på at rødt hår skal være noe verre enn blondt, brunt eller sort hår.

Skrevet

Ble veldig overrasket da venninna mi fortalte det. Har selv aldri vært engstelig for barnas utseende når jeg har vært gravid, men derimot vært redd for at noe skulle skje med barna mine.

Skrevet

Ble nesten litt satt ut av spm., jeg...

Svaret er klart nei.

Skrevet

Nei absolutt ikke. Syns barn med rødt hår er veldig sjarmerende jeg. De har ofte et ekstra glimt.

Skrevet

Nei!

Lille Adrian her begynner å få rødlig hår,og han er verdens nydeligste gutt :)

De som sier sånn burde skamme seg!

Skrevet

Gutten vår har rødskjær i håret, men han er jo bare nydelig ;-)

Skrevet

det finnes desverre mange som syns at rødt hår er mindre pent.

jeg vet om ett par som syns det var ganske ille at deres nyfødte barn hadde rødt hår.... :o

Skrevet

Dessute har lillesøsteren til veninna mi rødt hår og jeg tør påstå at hun er den vakreste dama i hele bygda!=)

Skrevet

Ohmygoood nei! syns alle barn er søte og nusselige på sin egen måte. å det at de er rødhårete er bare søtt:))

Skrevet

Nei, det syns jeg ikke.

Det er da ikke hårfargen som avgjør om man er søt/pen osv.

Jeg blir litt skremt av at folk bekymrer seg over sånne ting. Våkn opp i virkeligheten liksom, det det kan skje verre ting enn at ungen din får rødt hår. Herregud for en problemstilling!

Skrevet

Selvsagt likker det ingen automatikk i det å ha rødt hår og det å være stygg, synes forresten det er et unødvendig mye brukt ord når det gjelder folks utseende.

Skrevet

Nei, syns de er like nydelige som lyse og mørke.

Skrevet

Dette spørsmålet har blitt stilt på anonymsiden mange ganger, da får man litt andre svar ja..!

Min lille gutt har flammende rødt hår, han ser ut som en gnistrende fyrstikk, helt nydelig :) Jeg synes oppriktig talt det er vakkert, og det siste jeg vil er at noen idioter skal fortelle han at det ikke er fint. Hvorfor han noen bestemt at det liksom skal være annenrangs å ha rødt hår?

Jeg synes det er skikkelig fascistisk å fremelske at alle må se ut på en bestemt måte for å kunne bli erklært pene.

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

Nei!

Det eneste jeg vet er at folk før i tiden iallefall ofte oppfattet rødthårete som rampete og uspekulærte, og det er jo negativt i den sammenhengende...men det stemmer jo ikkje!

Jeg hadde selv masse kobber og rødskjær i hele håret som liten, og jeg var ett nydelig barn, jeg fikk til og med tilbud om å være med i en klesskatalog, mamma var sååå kry hehe:)

Jeg var prikklik annie..hvis noe husker den musicalen...

Skrevet

Nei

Hvorfor skulle de være det ?

Jeg er tante til ei søt lita jente med rødt hår og hu er bare nydelig ........

Skrevet

DRIIIITSTYGGE!!

nei herregud! er da vel ingen som syns det???

Skrevet

Nei.

Eg er litt lei meg fordi det raudblonde håret jenta vår vart fødd med ser ut til å gå over til kvitblondt i stadenfor. Ho er sjølvsagt verdas nydelegaste, men ho kunne godt beholdt det raude skjæret :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...