Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 ..ene og alene på grunn av at de vil få bukt med noe av kriminaliteten her i landet ved å begrense innvandringen. Ringer det ingen bjelle hos dere når nesten alle raporterte voldtektsforsøk- voldtekter er begått av utlendinger!? Er det greit? Herregud så naive dere er. Dette må jo ta en slutt. Jeg gidder ikke sitte å se på at landet vårt blir fyllt opp av utlendinger som ler av strafferammene våre, de får dagpenger i fengselet som de kan sende til familien sin i hjemlandet,..... Men jøss, er det det dere vil ha, så stem i vei på de som tydeligvis driter i dette problemet.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Javel, heldigvis tenker ikke alle som deg. Det finnes faktisk andre løsning enn FRP sin letteste utvei som dog ikke fjerne problem men gjemmer det vekk ett annet sted.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Beklager, en del skriveleifer. Skulle stå - ikke fjerner problemet men gjemmer det vekk et annet sted.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Ja, så du synes alt det er greit? Det er vel ikke akkurat gjort noe med dette til nå... Har du noen egen løsning?
Miss Misantrop Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Jeg er i allefall glad for at du får stemme på det partiet du ønsker. Flott at du bruker stemmeretten din, akkurat som jeg skal bruke min. Nei, jeg driter ikke i kriminalitet. Jeg syntes det er fantastisk å leve i et av de landene med færrest mord pr innbygger, og slik vil jeg også at samfunnet skal se ut når barnet mitt er voksent. Strengere straffer har ikke akkurat vist seg særlig suksess fullt.
....().... Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Du gjør som du vil, desverre. Men det forundrer meg at mødre kan gi sin støtte til frp. Tenker du ikke på at du skal ha barn i barnehage og skole. At noen kan bli syke og du kan komme til å få nytte av Norges unike velferdsordninger?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #9 Skrevet 4. september 2009 Det er vel ikke mer kriminalitet nå enn før? "I 2008 ble det anmeldt 386 000 lovbrudd, en nedgang på 3 prosent sammenliknet med året før. Antall anmeldte lovbrudd er nå det laveste på 14 år, når vi tar høyde for befolkningsutviklingen. " (http://www.ssb.no/lovbrudda/) Har også lest mange forskere som hevder at forbytelsene ikke er verre nå enn for mange år siden.
Hufsla Skrevet 4. september 2009 #11 Skrevet 4. september 2009 heldigvis har vi demokrati her i landet, så det kan du få lov til:-) Frp har mange gode poenger de også, for min del betyr andre ting mer. Godt valg!
Gjest Skrevet 4. september 2009 #12 Skrevet 4. september 2009 Det ringer definitivt en bjelle. Men jeg mener det finnes en bedre løsning på problemet enn det frp har i tankene.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #13 Skrevet 4. september 2009 Så hva er det verste som kan skje?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #15 Skrevet 4. september 2009 Jeg takker gud for at jeg faktisk har råd til å stemme FRP og ikke rødgrønt. Bare se hvor mange skandaler den sittende regjeringen har hatt denne perioden. Jeg blir flau på deres vegne.
Dronningen! Skrevet 4. september 2009 #16 Skrevet 4. september 2009 Men da hegner du om deg og dine, hva med skolevennene til barna dine, venninne dine eller familien din som ikke har like god råd som deg? Hvilke skandaler er det du sikter til? Og var det færre "skandaler" i den forrige regjeringen?? Rom ble ikke bygd på en dag...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #17 Skrevet 5. september 2009 Hvilke "skandaler" sikter du til?
uanonym Skrevet 5. september 2009 #18 Skrevet 5. september 2009 Ja det må du vel få lov til. Selv skal jeg lene meg bakover, nikke ettertenksomt og si "HVA VAR DET JEG SA" når Siv og co har kjørt landet i grøfta.
....().... Skrevet 5. september 2009 #19 Skrevet 5. september 2009 Ja, du er jo nettopp så usympatisk som jeg forventer at en frp-sympatisør skal være.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #20 Skrevet 5. september 2009 Jeg takker gud for at jeg faktisk har råd til å stemme rødgrønt og ikke frp. Jeg er ikke avhengig av skatteletter og div. som frp prøver å lokke halvrikinger med. Jeg takker gud for at jeg ikke ser store forskjellen på bankboken om jeg gir mange mill til staten slik at de legger til rette for alle i samfunnet, det være seg de som tjener millioner i mnd, og de som lever på stønader og trygd.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #21 Skrevet 5. september 2009 Ja, jeg håper da for all del at ingen her stemmer noe ut i fra hva du leser inne på et anonymforum!
Lea Laus Skrevet 5. september 2009 #22 Skrevet 5. september 2009 Jeg forbinder Frp med et pyramidespill. De prøver å snike til seg velgere vel lavere skatter og billigere sprit, og når det kommer til stykket vil man sitte igjen å føle seg lurt. Jeg syns det er interessangt at ingen vil sammarbeide med de jeg..
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #23 Skrevet 5. september 2009 fint for deg Er enig med deg, men kommer aldri til å stemme FRP likevel. De er ikke det slag bedre enn de kriminelle innvandrerne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå