Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 bor ikke i samme by, men tror jeg ville at vi skulle truffet mine foreldre 1-2 ganger pr uke. Hadde sikker vært nok å treffe svigers anna hver uke for min del...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Bor ikke i samme by, men 20 min unna foreldre på begge sider.. Er veldig forskjellig hvor ofte vi treffes pga jobbing, men hvertfall 1 gang pr uke.. Noenganger oftere..
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Foreldrene mine som bor kun 5 minutters biltur unna, passer jeg på å besøke ca 2 ganger i uken nå som jeg har begynt å jobbe (gikk tur hjemom annenhver dag når jeg hadde permisjon). Men svigers som bor 25 minutter unna, ser vi kanskje 1 gang i mnd/hver 6. uke. Helt greit. Har ikke så behov for å treffe dem akkurat.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Mamma passer lillegutt annenhver mandag og kommer opp på besøk til oss i hvertfall 1 gang i uka. Faren min har jeg lite/ingen kontakt med så tror han har sett ham 4 ganger i løpet at 11 mnd. Svigers bor en times kjøring unna, og da blir det en gang pr. uke/14.dag. Kommer ann på hvordan vi jobber alle sammen, og hvem som besøker hvem;) Vi sjonglerer litt rundt på barnepass hvis begge jbber dager, så da blir det en av bestemødrene som trår til;)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Våre foreldre bor 15minutter unna, og vi besøker/får besøk av mine foreldre ca en gang i uka( avogtil oftere). Mora til mannen min treffer vi ca 1 gang i måneden, avogtil 2. Faren til mannen min treffer vi ca 1 gang i måneden, noenganger går det halvannen måned. (foreldrene er da altså skilt, hehe). Har ikke noe særlig behov for å treffe noen av dem jeg, men de må jo få lov til å treffe barnebarnet sitt, så da får det bli sånn:)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Treffer svigermor 2 gange i uka. Vi har blitt kjempe gode venner og hun syntes det er så gøy med ungene. Bor i samme by 10 minutter med bil unna. Mine foreldre bor også i samme by 25 minutter unna men de ser vi ikke så ofte kanskje en gang i mnd. Mine foreldre er i full jobb så tiden strekker ikke alltid til + at vi er veldig ulike så det holder med en gang i blandt.
Tante Blås Squaw Skrevet 12. september 2009 #8 Skrevet 12. september 2009 Det varierer, alt fra annenhver dag til en gang i uka. Veldig koselig å ha dem i nærheten, godt at ungene får oppleve dem mye.
therehag Skrevet 8. oktober 2009 #9 Skrevet 8. oktober 2009 treffer både svigers og mine foreldre minst 1 gang i uken:) mine foreldre bor 5 min gåavstand og svigers bor 10 min med bil:) mye gode og grattis middager på oss ja;) hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå