amkari og lille bolle Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Kjenner stikkinger i dåsa og nederst i magen. Hva er dette? Modning håper jeg? Har termin idag.
karlsy 040909<3 Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Hei.. jeg har også termin i dag.. og har sånne stikkinger nedover i underliivet.. Håååper det er modning. Er veldig KLAR for å bli ferdig nå
amkari og lille bolle Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 Da håper jeg det er modningen vi kjenner! Er også såååå klar for å bli ferdig!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Slik stikkinger har jeg kjent leeenge, og er fortsatt bare 35+1. Men kanskje det er noe annet enn det dere kjenner...????
amkari og lille bolle Skrevet 4. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2009 Kjente stikkinger rundt da jeg også, men det var for at hodet festet seg. Kanskje det er det du kjenner? =) Det ga seg etter det var festa, og nå ligger hun laangt ned i bekkenet. Nå stikker det igjen, så håper det er modning =)
Rampongi Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Jeg er i uke 39 og har hatt slike stikkinger en stund og sviktende lyske. Hun har også "boret" nedover i bekkenet endel. I dag har hun bora halve dagen og det er jaggu slitsomt, skal tro om hun er klar snart.. hadde vært stas.
Beuwi Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Jeg har termin i morgen, og har kjent slike stikkinger noen dager nå. Spurte JM i dag, og det kommer av at babyen beveger på hodet nedi bekkenet og nerver kommer i klem:)
amkari og lille bolle Skrevet 5. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2009 Takk for svar Høres logisk ut at det er Bolle som borer hodet ned i bekkenet, at det er det jeg kjenner, når jeg tenke meg om. Kjenner alltid nedpress når jeg kjenner stikkinger også. Smart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå