Gå til innhold

Spør her : blør mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overkant av 2 uker siden andre fødsel. Stoppet å blø etter en uke, så kom det en rikelig blødning og det er jo normalt... Etter det var det noen dager uten noe, så plutselig satte det til igjen! Unnskyld detaljer! - det kom ganske store klumper, og det veksler mellom friskt blod og litt brunlig.. dette ser ikke ut til å ta slutt? Har hele tiden hatt ubehagelige stikkninger i magen/underlivet, og det er ikke etterrier! Bør jeg kontakte lege eller er dette normalt? Hadde ikke slike problemer etter første fødsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da bør du ta en tur til legen, kan godt være igjen morkakerester som må skrapes ut(i narkose sef) Det er normalt med en slik blødning etter ca ti dager, når skorpen på morkakesåret løsner, men det virker som du alt har hatt dennne blødningen(ikke alle får den heller). Har du noe feber?Du skal ikke bli redd altså, er ikke dirkete farlig, men kan utvikle seg til betendelse som kan være hissig, så det er lurt å finne ut av dette tidlig.

Skrevet

Hm... Har ikke feber og er ellers i fin form. Ser det an til mandag tror jeg, viss det ikke plutselig blir verre i helgen.

Skrevet

Joda, kan vente til mandag, men om det ikke stopper hadde jeg forhørt meg litt om hva de mener.) Men obs om du får feber og vondt i magen. Går sikkert bra. Lykke til. Jeg blødde selv en stund etter siste fødsel, ikke så mye, men lenge!

Skrevet

Høres litt ut som meg etter fødselen. Blødde kraftig rett etter som nok alle gjør. Så var det bråstopp. Etter 12 dager kom en kraftig blødning igjen med enkelte klumper. Gjerne veldig friskt, veldig rødt og dette varte i nesten en uke. Føltes akkurat som det ikke skulle ta slutt ja. Det var litt stikkinger i underlivet, men ikke vondt. Jeg trodde også noe var galt, men ville avvente og se og avvente og se. Leste litt på nettet og fant ut at det nok var skorpen som løsnet og slo meg til ro med det. Etter noen dager sluttet det.

Men som det sies over her; vær obs dersom det blir vondt og om du skulle få feber. Og er du veldig usikker, så er det bedre å ha vært hos legen en gang for mye enn en for lite...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...