Gå til innhold

Stellekommode


Marie1980

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om et sted de selger fine stellekommoder?

 

Tenker på en vanlig hvit kommode hvor man feks har en kant på toppen som man kan ta av, så kommoden kan brukes som vanlig kommode senere.

 

Er jo mange steder man kan kjøpe en vanlig kommode. Den kanten på toppen er vel egentlig problemet.

Noen som vet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har en stellekomode på en lekebutikk. Husker ikke om det var brio, ringo, brleker eller. Men det er en lekebutikk hvor de selger babyutstyr også. Her i Tromsø har de en til 1700 og noe nå...og den kan man ta av matta på og bruke som kommode etterpå :) Den er kjempe fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, har sett en sånn en! Men nå husker jeg pokkermeg ikke hvor :P Men jeg har sett på sider som barnevognhuset Rudo, babyshop, Barnas hus og bare søkt på det på google. :) Kommer masse rart opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt og søkt på google og alle andre steder. Men finner så lite. De fleste er sånne plastkommoder osv.

Har prøvd å se på vanlige møbelsider og, men de er sjelden dype nok til å kunne ha stellematte oppå.

 

Noe sånt feks:

http://www.mittrom.no/comersus/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=584

 

Men som har en litt mer overkommelig pris, hehe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke lett å finne.. Leter selv etter og jeg vil ha vanlig kommode med kant og IKKE badekar.. De fleste har badekar..

 

Vet ikke hvor du bor, men jeg har sett at bla bohus har en type.. Denne er riktignok veldig dyp ( forlengelse bakover av overflaten) og ikke noe for meg.. Vet at brio har en type uten badekar ( denne er også dyp, men ikke like ille som den på bohus- men 1000 lappen dyrere, ca kr 3.000,-).. Hvis du vil ha med badekar så vet jeg om hvertfall 3 forretnnger i drammensområdet.

 

Ellers tror jeg at jeg har sett at de har det over grensa; happyland eller noe sånt på svinesund..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tips.

 

Bohus sin har jeg ikke sett...

Men Brio sin er et alternativ....men den er litt dyr.

BabyDan sin med uttrekkbar plate er veldig aktuell, men koster nesten 4000kr. Så følger med på finn.no, men alt der selges jo på få timer, så er vanskelig.

Troll stellekommode har jeg også sett er fine, men ikke funnet ut om den er i hvit ennå....bare sett den i beige og grå...

 

Vil forresten ikke ha med badekar i. Synes ikke det er noe lurt når jeg skal bruke kommoden til andre ting senere. :) Så vil ha uten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha den på badet. Har stort bad, så den vil ikke stå utsatt for vannsprut osv. Men vil ha det ryddig, derfor skuffer/dører etc, ikke bare hyller. Og vil kunne bruke den som vanlig kommode senere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte stellekommode på Barnas Hus da vi ventet vår første for snart to år siden. Den har to skap og to skuffer, kant øverst (kan demonteres) og en smart plate som kan skyves ut foran som forlenger stelleplassen, slik at matten kan ligge på langs eller tvers som man foretrekker. Vi har den slik at barnets føtter peker mot den som steller, fordi det da blir mye plass til andre ting (bleier, kluter, kurv med såper osv) ved siden av. Den utskyvbare platen skjules helt mellom skuffene og toppen når den ikke brukes. Kommoden er hvit og kjempefin, MEN... den var dyr. Kostet flere tusen (mellom tre og fire) , noe som var mye mer enn vi hadde planlagt. Det fine er at den har masse plass inni, så vi oppbevarer alle håndklær, toalettvesker mm. i den, i tillegg til alt til babyen. Den er også et solid møbel, som vi kan ha nytte av i mange år etter at småbarnstiden er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, dere tenker nok på stellekommoden fra BabyDan. Den er veldig fin, og vil gjerne ha den. :)

Men 3800kr er litt mye ja, så følger med på finn.no. Men de selges så utrolig fort unna der. Men har jo fortsatt god tid, så følger med.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...