metaMORfose Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 ......men setter dere av tid til sexlivet i småbarnsperioden? Det har vi måttet gjøre, for vi slutta nesten å ha sex, og sex er jo viktig i forholdet også når man har småbarn. Når man er sliten så er vel ikke sex det første man tenker på, men vi tror det er viktig å allikevel sette av tid til det. Hvordan er det for dere. Må gjerne være anonyme, jeg er bare ute etter meninger og tanker )))))
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Nei, vi har ikke satt av fast tid til det. Og det fører nok til at det går opp og ned i perioder. Er ikke alltid det som prioriteres, som du også sier. Men av og til må vi nok bare ta oss i nakken og prioritere det:)
metaMORfose Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 Det jeg glemte å si, er at sex jo er deilig når man setter i gang, men det er det å komme i gang som jo er problemet....... Det er ikke en sånn fæl ting man bare må igjennom, det er jo energigivende og revitaliserende med ordentlig deilig sex.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Vi måtte sette av tid etter at sistemann ble født. Jeg hadde ikke ork eller lyst, men min kjære mann hadde. Nå har jeg fått lysten tilbake så nå er det bare å kjøre på :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Nå er jo jeg alene, har faktisk gått over 3 mnd også. Men når bf og jeg fortsatt var sammen tok vi oss tid til det. Men jeg ble litt lei av at vi ikke lagte ekstra tid til det. Som å bli enige om å legge oss litt tidligere en dag for å kunne kose oss og ikke bare få det overstått. Jeg lå og tenkte at jeg snart skulle opp med barna og han tenkte ikke på det for det var jo ytterst sjedlen det var han som sto opp.
skorpionfruen Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Håper vi slipper det, nå er lillemann bare en uke og jeg føler at vi kommer til å komme i siget når kroppen er klar. Håper at vi greier det midt i alt ståket i hverdagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå