*gruffalo* Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Hva anbefaler du at vi tar oss til i Nice da?? Vi skal egentlig ikke akkurat til Nice, men Antibes som ligger litt utenfor. Har lyst å gå på vinsmaking. Har du prøvd det? Og hvor er det det i så fall?? Forstod at de stod rundt overalt og ville ha deg med til vingårder. Stemmer dette, eller er det vanskelig å få til?
metaMORfose Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Jada, de står rundt. Har vært på vinsmaking, men jeg liker bedre å drikke vin på en utekafe ))) Ta en titt her: http://www.reiseplaneten.no/reiseguider/Nice/attraksjoner/ Gamlebyen og blomstermarkedet er mine favoritter. Gamlebyen, Vieille Ville, må dere bare få med dere det er helt nydelig. Det beste, synes jeg, er å bare rusle rundt. Ta med gode sko, solbriller og hatt og så går dere rundt. Av museer og lignende er Matisse-museet flott,men så liker jeg Matisse også. ))))) Husk også strendene, så ta med badetøy. God tur! Må få referat når dere er tilbake. Skal dere være lenge borte?
*gruffalo* Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 Reiser i morgen og hjem tirsdag kveld. Så blir hele søndagen og mandagen...pluss en del av tirsdagen. Ja, og så i morgen kveld:)
metaMORfose Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Bare å glede seg. Jeg tar forresten Vival før flyturer, greier å fortrenge at jeg skal fly helt til vi når flyplassen. Da hiver jeg innpå to. Blir rolig da! Nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå