Gå til innhold

Tips til shopping av barneklær i Oslo???

Anbefalte innlegg

Gjest Lindus:) med lille Jesper
Skrevet

Tjoho!

Vi er to shoppe gale mødre som har tenkt oss inn til Tigerstaden for å shoppe litt klær til våre søte små. Vi er ute etter klær som ikke absolutt alle andre har, men som kanskje ikke koster skjorta heller. Men tar gjerne i mot forslag på både billige og dyre butikker altså!

Håper noen har noen tips på hvilke butikker vi bør avlegge ett besøk :)

Vi har både gutter og jenter, fra 1 år til 10 år....så vi er åpne for det meste!

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lindus:) med lille Jesper
Skrevet

Ingen som har noen tips???

Har dere tips på butikker med dametøy da...litt artige butikker, med litt andre merker enn cubus og lindex osv??

Skrevet

Det ligger en barneklærbutikk i Ullevålsveien som heter Rakkarunger. Har ikke vært innom selv, men har en del søte klær i vinduet. Nedover i samme gate finner du også Babyshop og Rudo. På Byporten har du en Name It butikk og en jeg ikke husker navnet på som selger mer spesielle klær (bla et dansk merke Claire som jeg har vært veldig fornøgd med). Den jeg ikke husker hva heter ligger i enden av byporten som er nærmes togstasjonen.

Hvis du vil handle spesielle dameklær ville jeg tatt en tur oppover Grünerløkka og kikket. Flere designere som har egne butikker oppover i området der, gode muligheter for å finne tøy som ikke alle andre har. Synes selv det er fint tøy på Indiska (finner du flere steder, bla Karl Johan), Mango (bla på Sten og Strøm) og Zara (Bogstadveien) - men det er jo min smak...vet ikke hva du liker.

Har ganske små barn så har ikke shoppet til så stort som 10 år ennå.

Håper dere får en fin tur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...