Spanskeflua Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Noen som kjenner til hvordan det fungerer? Vi ønsker å bo et år eller to i London,men lurer på en del i den forbindelse. - Hvor gamle er de når de begynner på skolen? -Hva er forskjellen på privat eller offentlig skole? Da tenker jeg på undervisningens kvalitet, standard på selve skolen(bygningene), miljø osv, om det er noen forskjell i det hele tatt...? -Er det best å gå på norsk skole eller lokal skole? (jeg tenker i utgangspunktet lokal skole da de får best engelskkunnskaper av det?) Har sikkert ikke fått med meg halvparten som jeg lurer på, men det kommer vel etterhvert=) Og forresten - i forhold til arbeid - hvordan er arbeidstidene i Storbritannia? Har et inntrykk av at mor er hjemme og far nesten arbeider livet av seg fra morgen til kveld...helt sikkert en misoppfatning jeg har=) Jeg har en lederstlilling i helsevesenet her i Norge, men regner ikke med å gjøre det hvis vi flytter dit. Jeg ønsker å jobbe i helsevesenet, men da kanskje innen demensomsorgen som Storbritannia er langt fremme på. Hvis noen har peiling på noe av dette så hadde jeg blitt glad=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå