blond Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Jeg er på vei til å falle inn i min vanlige tv-rutine og da hører "Mord og mysterier" til. Det er visst sesongavslutning i kveld og den må jeg ha med meg.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 har ingen programmer "på programme"... Men nå ser gubben på sport, så da sitter jeg her....
plastblomst♀♂♂ Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Er det nytt på nytt ikveld? Mord og mysterier har jeg ikke sett på en stund, men slutter det ikke ganske sent (dvs etter kl.ti...)?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Nei, forhåpentligvis får jeg en rolig kveld og jeg skal kose meg videre med Don Quijote .
blond Skrevet 4. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2009 Sånn sett, jo, det slutter i 2330-tiden. Er det sent, altså?
metaMORfose Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Blir ikke tv - skal legge oss tidlig )) Prioritert og planlagt voksentid. Får bare håpe at vesla sovner godt nå ))))
lÅktiHaUDe Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Ingen planlagte tv programmer. Eldstejenta har faktisk fått lov å være hos ei venninne til 2130 så skal hente henne. Etter det tror jeg at jeg skal lese i ei bok deilig og ikke skulle bla opp ei skolebok
Ranveig R Skrevet 4. september 2009 #10 Skrevet 4. september 2009 Mannen skal nok sjå Mord og Mysterier som vanleg, så då blir det enten digg og data eller Mord og strikking på meg ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå