^..^--- Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Synes jeg har fått så stor mage allerede, er jo bare 7 uker på vei, men kan såvidt presse igjen buksa.. Er gått opp fra 67 til nesten 69 kg.. Folk begynner å se på magen min, de tenker vel jeg har spist mye i sommer;)
MaRiAnNe_85 Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 På meg synes det godt! Jeg har ikke spist noe er enn vanlig heller,men puppa mine er blitt DIGRE og magen ser ut som jeg er gravid i 5-6 mnd sist (fikk mage ekstremt seint forrige gang). Er bare 7 uker på vei:/ Buksene passer enda fint. Magen min er rundt som en høyball på dagen,men flat som en pannekake om morgenen (iaf nesten) hehe Rart hva hormonene kan gjøre altså
^..^--- Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 Bra det ikke bare er meg da... har heller ikke spist mere eller noe sånnt. Fikk også mage veldig seint med min første, husker jeg fikk mange kommentarer om at jeg hadde så liten mage.. Jaja, kanskje dette blir helt motsatt da:)
3barnsmor? Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Magen min har også fått ny dimensjon ja. Men er passe normal om morran heldigvis, men den kommer vel fortere og fortere for hvert svangerskap?
* * felicia** Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Magen min var enorm fra uke 5 til rundt uke 8. Heldigvis var det luft og oppblåsthet. Nå er jeg 11+2 og har begynt å få mage, men ikke så ille som helt i starten
Kristin83 Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Jeg er 10+6 i dag.. Magen er stort sett flat om morgenen, også eser den ut utover dagen.. Ganske så rund og oppblåst om kvelden :-)
Frk Marge Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 7+3 og ser nesten ut som 4 mnd men det er luft og magesekken som blir presset oppover her og... kjenner livmora såvidt om jeg står rett opp og ned og kjenner etter. den ligger som en hard ball omtrent ved kanten av skapmbenet, så det kan ikke være den i seg selv som danner gravidmagen min hehe, men den er nok medskyldig i det kan i allefall ikke skylde på for mye mat, for jeg er så kvalm at jeg ikke får i meg nok kcal i løpet av dagen regner med det ordner seg on moen uker
hjjkaqhd Skrevet 5. september 2009 #9 Skrevet 5. september 2009 Jeg er 11 uker npå vei, og i morges når jeg var skikkelig tissatrengt kjente jeg livmoren rett under navlen når jeg lå på ryggen. Ikke rart magen har fått en liten bulk.
Gjest Skrevet 6. september 2009 #10 Skrevet 6. september 2009 Både pupper og mage har vokst i rekordfart her...lagt på meg 3 kilo,tross kvalme,får ikke på meg ei bukse som passet før.. Og kan hvertfall ikke skjule at jeg er gravid!! =0)) Blir veldig spennende å se om det er 1 el 2....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå