Nutta25 Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Eneste som ikke er i fødebagen nå er bind.Vet jo at jeg får på sykehuset men..Hvilket bind syns dere var best å bruke under renselsen??
Candy girrrl Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Jeg har ikke blødd så kollosalt mye utenom de første timene. Har raskt gått over til egne bind i stede for sykehuset sine. Ville pakket med en pakke nattbind og en pakke super. Det dagbindet som suger mest. Kanskje holder det med normal etter noen dager. Individuelt. Jeg har vekslet mellom Always og Libresse. Men leste nylig her inne at Libresse var å anbefale om du hadde lett anlegg for sopp.
Pee-Jay Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 En pakke med nattbind til sykehus- og bareseloppholdet, så en pakke av de litt store, men vanlige hjemme Blør du mye, så får du kjøpe mer nattbind, men du får bruk for de andre etterhvert
Duddlidu Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Husker at jeg med førstemann brukte den lilla pakka med nattbind ganske lenge. Men det er nok veldig individuellt hvor mye og hvor lenge man blør. Men en pakke med nattbind vil jeg nesten garantere at du vil komme til å trenge. Får det du trenger på sykehuset vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå