Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Mener du Bergene Melk fra Nidar?
Mrs. Bouquet Skrevet 4. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2009 Hehe, jeg vet ikke hva jeg mener, syns bare jeg leste det her for noen dager siden, og nå skal mannen ut å kjøpe digg og jeg måtte si hva jeg ville ha. Men nå har jeg sagt begge, takk.
Brillefint - Jadda! Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 må..... hah..... sjoko...la...de!
auro Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Den med karamell og nøtter var ikke god. Ble skikkelig skuffa, hadde gleda meg.
OsloMor Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Spiste noe kliss med valnøtt og lønnesirup fra Freia, skikkelig vondt og kvalmt. Men, husker ikke om det var Melkedrøm den het.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 4. september 2009 #9 Skrevet 4. september 2009 Melkedrøm var helt fantastisk!!!!!!!!!!!!! Bringebær og yoghurt....farlig god:/
auro Skrevet 4. september 2009 #10 Skrevet 4. september 2009 Det var nok den ja, litt sånn bitter smak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå