Gå til innhold

Hvilken vinterpose til kidsa?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mm er ikke de store da?? Brukte Ajungilak sovepose til 2 av mine da de enda sov i vogn som 2 åringer, en billig og grei investering i forhold til og kjøpe dyre voksiposer! Fungerte kjempefint og posen kostet vel 599 ny i sportsbutikk! Er bare og spørre etter junior helårs sovepose, de er vel 120 lang om jeg ikke husker feil!

Skrevet

Hvorfor tar du ikke med guttungen til en butikk og prøver posen i din egen vogn?

Mye lettere a gitt:o)

Ps: Jeg har svart deg på innlegget ang. vask av regntøy OG begrunnet mine påstander med linker.

Skrevet

Jeg orker ikke å diskutere med deg. Jeg er sliten etter en lang dag. Jeg kan ikke kjøre til 10 forskjellige butikker å prøve masse forskjellige poser, derfor jeg spør etter om noen har gode anbefalinger her. Hvis du ikke skal svare på det jeg spør om, så la være å skrive noe er du grei

Skrevet

Så kjedelig du er da.... jeg hadde faktisk håpet på at du skulle svare på regndress-spørsmålet ditt:o)

Du må faktisk tåle at ikke alle er enige med deg og at du får det du ber om (begrunnelser feks)

Skrevet

Vanskelig å anbefale vognpose uten å vite størrelse på vogna og barnet gitt.

For oss har Voksi fungert supert, i VÅRE vogner og til VÅRE unger.

Skrevet

vanlig ullpose eller ticket to heaven pose, kjøpt i reflex butikk

Skrevet

dama veit jo ikke hva slags vogn hun skal velge enda, hun lurer også på hvor store andre unger på samme alder er for å avgjøre str på dress til hennes unge.

skakke værre lett asså!!

Skrevet

hehehe...

Nei, det ekke lett assa Daniel:o)

Skrevet

jeg har kjøpt goingen pose til snuppa mi på 21 mnd til å ha i barnehagen. den er passe varm og lang for oss hvertfall.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18537397

som sovevogn i barnehagen vil jeg anbefale simo sportsvogn eller sportstrille. trillen har ikke full ligge stilling men kan legges godt ned.

de er romslige og lang så de er gode og sove i. desutten er de billige å få tak i en eldre model på finn eller lignende som passer godt til å ha stående i barnehagen.

Skrevet

Vi har brukt voksi classic til alle våre tre barn og vært/er veldig fornøyd. Ser eldste din er født i 2004? Han bruker vel ikke pose og vogn mer?

Regner med det er minstemann du skal ha til?

Voskiposen har holdt hele vognperioden her og egentlig kunne de brukt den til de var 4 om det hadde vært behov;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...