Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Mange fine og praktiske park+vinterdresser å få tak i. Problemet er at nesten alle begynner på størrelse 86. Blir altfor stort for 1 åringen min. Funnet noen bevernylondresser, men de er bare vannavstøtende. Ønsker vanntett. Reimatec er jo selvfølgelig et alternativ, men tenkte å gå for en litt billigere nå første sesong i barnehagen. Noen som har en dress å anbefale i liten størrelse?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Hva med å kjøpe Reimatec-dressen i vår/høstversjonen, og bruke ulldress/fleecedress inni? Da har du dress alle sesongene og kanskje du får en liten en senere som kan arve?? De holder seg bra sesong etter sesong og er en god investering Jeg har alltid passet på og handlet Reima-dresser når de er på 40% off-sesong-salg.. Men det er jo litt sent nå :-( Pass på til neste sesong! Troll har vel også vanntette dresser i så små men er vel til og med kanskje dyrere?
blomstre Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Hei Jeg har en Helly Hansen til min på 14 mnd (om 2 dager). Hun er normal i størrelse (ligger på normalkurven både på vekt og høyde). Hun passet denne dressen uten problem. Hadde den til storesøster også, men hun var liiiiten (lå på nederste kurve for vekt of høyde), så hun svømte i den. Så da spørs det litt hvor stor 1 åring du har om denne vil passe eller ei :-) Det er i allefall en bevernylondress av den vantette typen (storesøster bada med den en gang uten å bli våt...) og den har avtagbart for slik at det er en helårsdress. Slitesterk (like fin til barn nr 2). HH er ofre på tilbud på Obs b.la og koster vel til vanlig rund 800? Jeg fant en i fjordårets farge på xxl og fikk den da for 200!
lille sprelle Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 har en fra skogstad som vi kjøpte på tilbud på xxl i vinter - det står 1 år i den - og den ser ut til å passe nå - hun bruker 80
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Skogstad har gode dresser...Elles har eg ein reima dress i str 86,som passer til guten min som bruker 80.Har fleecekler under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå