Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 En venninne av meg lånte noen deler til en park-a-kid lekegrind som jeg ikke brukte lenger, for å ha øverst i trappa si. Greit det Vi var veldig mye sammen før men pga litt diverse mistet vi litt kontakten selv om vi bor 5 min unna hverandre med bil og foreldrene hennes er naboene mine.. Uansett, nå venter jeg ny baby og kunne tenke meg å bruke lekegrinden igjen (mangler to sider) og spurte henne om jeg kunne få den tilbake. Nei, det kunne jeg ikke, for den hadde hun og mannen kastet fordi de ikke hadde plass til den? Hallo? Ble helt paff og visste ikke hva jeg skulle si.... Ble nesten fristet til å si (hun har ny baby nå) at hun ikke kan få tilbake tøyet datteren min arvet av eldste hennes fordi det har vi kastet fordi vi ikke hadde plass..? Er faktisk lov å si i fra..
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Vel da sier du til henne at da må hun kjøpe ny til deg. Så enkelt er det nemlig. Om man låner noe og det blir ødelagt/kaster det, så må man erstatte det.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Da hadde jeg bedt henne bestille nye (det går) og levere de til deg så fort som mulig, da du kommer til å trenge de om ikke så lenge... Ferdig med det! OG ja, hvis du ikke får delene dine tilbake, så hadde jeg gjort som du sier ang klærne..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Om du ikke får tilbake delene, enten ved at hun leter de opp eller kjøper nye... Så hadde ikke jeg gitt tilbake klærne, uansett om du har dem eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Kan man bestille disse delene altså? Har du link til noen side eller noe..?Kommer bare til å si til henne at hun får erstatte det.. Er egentlig ikke noe "pes" men da jeg kjøpte park-a-kid såvar den forholdsvis dyr og det føles idiotisk å skulle kjøpe ny fordi hun ikke greier å sende sms...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå