Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Jeg fødte 14 dager før termin, betyr det at jeg mister to uker av permisjonen min? Jeg hadde jo begynt på permisjonen min ei uke før fødselen ettersom en starter permisjonen 3 uker før termin. Jeg trodde at ettersom jeg hadde startet permisjonen min så fikk jeg to uker ekstra sammen med jenta vår, men leste her at det er slik at nav "tar fra en" de ukene babyen kommer før termin. Får en noe brev fra nav om når en skal være ferdig med permisjonen og begynne i jobb igjen eller må en ha kontroll på dette selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå