Gå til innhold

Permisjonsspørsmål...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte 14 dager før termin, betyr det at jeg mister to uker av permisjonen min? Jeg hadde jo begynt på permisjonen min ei uke før fødselen ettersom en starter permisjonen 3 uker før termin. Jeg trodde at ettersom jeg hadde startet permisjonen min så fikk jeg to uker ekstra sammen med jenta vår, men leste her at det er slik at nav "tar fra en" de ukene babyen kommer før termin. Får en noe brev fra nav om når en skal være ferdig med permisjonen og begynne i jobb igjen eller må en ha kontroll på dette selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...