blond Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 .. hvordan står det til hos deg? Det er mest grønt på trærne og da føles det som om sommeren enda henger i. Jeg liker sommeren bare den ikke er for varm og tidlig høst er flott!
Gjest Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Høsten begynner å hente inn oss også ja. Har sett masse blader falle av trærne, og regn i bøtter og spann. Men innimellom er det ganske bra temperatur også
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Det er høst hos meg også =( De melder godt vær neste uke, men det er alikevel høst i luften.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 ikke så mye gult her ennå.... men lukter høst i været...
Lene~mor til tre Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Her er det skikkelig høst, masse forskjellige farger på bladene allerede. Her går bladene på trærne i gult, orangsje og rødt. Løvet har også begynt å falle litt enkelte steder.
Agehya Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Her kommer høsten for fullt nå. Bladene begynner å gulne, noe særlig minsten har hengt seg opp i. Lovte at på neste tur i skogen, skal det samles inn blader til bilde. Var i skogen i dag, og det var ikke mye igjen av blåbærriset nå. Bare pinnene igjen omtrent. Masse sopp, men siden jeg ikke har peiling fikk de stå i fred. Tenner lys om kvelden, og har alt hatt de første rundene med kakao. Trivest med høsten jeg, min favorittårstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå