Gå til innhold

hva synes dere om denne leiligheten da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Njee. Veldig fint kjøkken, akkurat min stil! Ellers sliker jeg glassbyggerstein, men kun på badet. Likte ikke den lange, tynne stua, og vinduene var ikke noe fine. Badet var også kjedelig og trangt.

Helt greit, sikkert, men ikke akkurat drømmeleiligheta!

Skrevet

Så bare på det første bildet. Ville fått totalt klaustrofobi om jeg måtte bo i en slik fuglekasse. Aldri i livet!

Skrevet

synes den var fin jeg:) Koslig, og virket som et pent område. TIl dere over, er ikke alle som har råd til å kjøpe seg milion villaer med det første heller da:)

Skrevet

En leilighet man kan flytte rett inn i uten å måtte pusse opp. Ok fargevalg, pent kjøkken og pent bad.

Skrevet

Den var sikkert fin...men... HUSK at alle bilder ljuger.

Det ser alltid større ut på bilder - enn det er når man kommer på visning..://

Dere får antagelig hakeslepp, tror jeg, når dere kommer på visning her, da romma nok er myyye mindre enn det ser ut som her på bildene...desverre.-..:(

Skrevet

Så fin ut den, men det hadde ikke vært noe for meg!

Synes kjøkkenet så så mørkt og trist ut siden det ikke var vinduer der!

Jeg er nok bortskjemt med vinduer og naturlig lys og liker ikke steder med vinduer kun på en side, men det er meg!

Skrevet

en gigantisk blokk ødela hele leiligheten..likte ikke rominndelingen her uansett. Nei til denne.

Skrevet

Dette var vel en typisk "13-på-dusinet"-leilighet? Ikke helt etter min egen smak, men ikke noe det ville kostet mye å rette på. Men heldigvis - bor i HUS, ikke i leilighet. Bor heller godt på landet enn dårlig i byen!

Skrevet

13-på-dusinet"-leilighet??? hva betyr det?

Skrevet

En leilighet som er nøyaktig lik alle andre, rene lagervaren til enhver tid hos en eiendomsmegler, totalt uten særpreg, en slik som er akkurat slik du kan forvente det FØR du har sett leiligheten......

Skrevet

Syns leiligheten var fin. Kjøkkenet så veldig bra ut. Bad lite, men ok. Vert å dra på visning på denne!

Hva er galt med blokk? Syns det er veldig deilig jeg med blokk i borettslag. Ingen plen å klippe, det tar vaktmesteren seg av, ingen maling osv...

Skrevet

hvis man må bo i by og er nødt til å bo i leilighet så var vel den grei.

ja, stua var veldig liten. badet var ikke særlig fint eller spesilet romslig, men ok standard.

men syntes kjøkkenet var veldig lyst og fint, der hadde jeg nok storkost meg. kan ikke tenke meg at vinduer på begge sider av et kjøkken er pent, hvor i all verden går kjøkkenet og overskapene da?

uteplassen var og veldig fin, og passende for barn.

jeg kunne nok ha bodd der om jeg hadde vært alene med ett barn, men hadde vi vært flere ville jeg nok sterkt ha vurdert å flytte til litt utkant strøk (billigere bolig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...