Gjest Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Jeg snavler smågodt og drikker brus:s Er jo litt helg da... ehm...
blond Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Ikke si det!! Jeg blir så fristet og jeg har ingenting.
Gjest Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Hva vil du ha da, så skal jeg sende deg noe;)
Gjest Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 *nåsuferdepåinternettbølgenrettineventilblond* Kos deg med de, sendte med ett par sjokkiser også med det samme:)
Ranveig R Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Ingen verdas ting. Sniker meg til 5 min på pc'en mens eldste ser film før han skal i seng. Men etterpå blir det pizza og brus, og så Kim's salt & pepper viss det er meir plass etter pizzaen (og det er det egentlig alltid) )
Gjest Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Mmmm, pizza hørtes godt ut. Det tror jeg jeg må legge inn som forslag til i morgen:)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 4. september 2009 #9 Skrevet 4. september 2009 jeg drikker kun brus, siesta:)
*gruffalo* Skrevet 4. september 2009 #10 Skrevet 4. september 2009 Har nettopp spist nachos, og nå er jeg så mett at jeg orker ikke tanken på noen ting!!! Men, om en time så blir jeg vel fristet av noe;)
blond Skrevet 4. september 2009 #11 Skrevet 4. september 2009 Jøss er det flere av meg? Jeg blir også sulten igjen altfor fort.. eller fristet av noe godt..
Lea Laus Skrevet 4. september 2009 #13 Skrevet 4. september 2009 Har akkurar spist en grændis med kylling og rødløk, nå spiser jeg skjokoladekake jeg bakte i går og drikker pepsi max.. Er aleine hjemme i kveld og snuppelure har lagt seg:)
Miss Misantrop Skrevet 4. september 2009 #14 Skrevet 4. september 2009 Eple, men jeg har spist napolionkake før i kveld.
metaMORfose Skrevet 4. september 2009 #15 Skrevet 4. september 2009 Jeg spiser ostepop, har akkurat ammet og belønner meg selv. Far går rundt med vidundret og får gulp, sikkel og rap. Nydelig tilværelse!
lÅktiHaUDe Skrevet 4. september 2009 #16 Skrevet 4. september 2009 Is med kirsebær og sjokolade Så vet jeg det ligger en sjokoladepose i skuffen og litt potetgull.. venter bare på å legge minsta nå ) hun er på klar overtid her hehe uff blir for mye godis for tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå