Gå til innhold

Zumba® Fitness DVD????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne og hva synes dere? Er det bra og funker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer jeg også på? Ser jo veldig morsomt ut da, men visst det bare er 2-3danseprogram, så kan det jo fort bli litt kjedelig i lengden kanskje?

liker veldig godt aerobic og dansing, så dette ser ut som det er midt i blinken for meg i hvertfall. Men har en innebygd skepsis til postordre uansett liksom....

Skrevet

Nysgjerrig jeg og :)

Er det lett å følge med liksom? Giddr ikke kjøpe om ingen har noe å si om den først. koster jo litt :)

Skrevet

Sjekk på youtube.Det ligger en del ute der, så kanskje du slipper å kjøpe dvd.

Skrevet

Huska at det står på skjermen en eller annen gang iløpet av reklamen at du ikke kan forvente resultater uten å ta div. kosttilskudd eller noe i tillegg. Lureri! ;)

Skrevet

I og med at det krever EGEN innsats,- så vil jeg anta at den virker..Mulig ikke like AMAZING som det virker på reklamen,- sånn utseendemessig,- men mt på å bedre formen og styrke kroppen og dermed bedre helse,- DET tror jeg den virker på... Den fordrer jo folk til å bli mer aktive..Og at man i tillegg anbefaler at man endrer kostholdvaner, så er det en selvfølge om man vil GÅ NED I VEKT:.

Men om man har som mål og finne en ny og morsom treningsform og/eller bare komme seg i bedre form,- så vil det selvsagt fungere....Men det er jo desverre sånn at blir man ikke tynnere, strammere og/eller får mer muskler så "virker det ikke";- liksom..Selv om kroppen og helsa ellers blir MYYYE bedre...... Det er utrolig dumt...

Nei,- kjøp den om den vil føre til at du røre deg mer eller FORTSETTE å røre på deg om du allerede er aktiv men holder på og gå lei....

Jeg hadde kjpt den om jeg hadde hatt plass..Trener etter ungene er i seng,.-og vil ikke vekke de med hopp og dunk og høy musikk :o)

Skrevet

I reklamen står det også sånn reklame for hvor mye folk har gått ned med zumba. Det står "NN gått ned 18 kilo på 48 måneder". Seriøst. 4 år på 18 kilo! Det er ikke mye å skryte av.

Du kan laste det ned på piratebay forresten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...