olebrum78 Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Noen som har denne og hva synes dere? Er det bra og funker det?
Sistah*G07*J09* Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 lurer jeg også på? Ser jo veldig morsomt ut da, men visst det bare er 2-3danseprogram, så kan det jo fort bli litt kjedelig i lengden kanskje? liker veldig godt aerobic og dansing, så dette ser ut som det er midt i blinken for meg i hvertfall. Men har en innebygd skepsis til postordre uansett liksom....
Glad_mor_85 Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Nysgjerrig jeg og Er det lett å følge med liksom? Giddr ikke kjøpe om ingen har noe å si om den først. koster jo litt
Gjest Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Sjekk på youtube.Det ligger en del ute der, så kanskje du slipper å kjøpe dvd.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Huska at det står på skjermen en eller annen gang iløpet av reklamen at du ikke kan forvente resultater uten å ta div. kosttilskudd eller noe i tillegg. Lureri!
2søtesmåh Skrevet 5. september 2009 #7 Skrevet 5. september 2009 I og med at det krever EGEN innsats,- så vil jeg anta at den virker..Mulig ikke like AMAZING som det virker på reklamen,- sånn utseendemessig,- men mt på å bedre formen og styrke kroppen og dermed bedre helse,- DET tror jeg den virker på... Den fordrer jo folk til å bli mer aktive..Og at man i tillegg anbefaler at man endrer kostholdvaner, så er det en selvfølge om man vil GÅ NED I VEKT:. Men om man har som mål og finne en ny og morsom treningsform og/eller bare komme seg i bedre form,- så vil det selvsagt fungere....Men det er jo desverre sånn at blir man ikke tynnere, strammere og/eller får mer muskler så "virker det ikke";- liksom..Selv om kroppen og helsa ellers blir MYYYE bedre...... Det er utrolig dumt... Nei,- kjøp den om den vil føre til at du røre deg mer eller FORTSETTE å røre på deg om du allerede er aktiv men holder på og gå lei.... Jeg hadde kjpt den om jeg hadde hatt plass..Trener etter ungene er i seng,.-og vil ikke vekke de med hopp og dunk og høy musikk )
Pirkeanonym Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 I reklamen står det også sånn reklame for hvor mye folk har gått ned med zumba. Det står "NN gått ned 18 kilo på 48 måneder". Seriøst. 4 år på 18 kilo! Det er ikke mye å skryte av. Du kan laste det ned på piratebay forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå