August gull Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Har revnet og blitt sydd ved begge mine fødsler.. Rift grad 2 har de sagt, men da jeg spurte ved sist fødsel hvor mange sting, fikk jeg ikke noe annet svar enn at det var en rift grad 2? Syns de har sydd i en evighet, men det er jo mulig jeg ikke helt har rett tidsbegrep her
barney Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Jeg ble sydd 3 eller 4 sting ved forrige fødsel, hadde rift grad 2!
August gull Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 ååå, da kan det ikke være så ille....
froeken Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 JEg hadde 3-4 grads ruptur med førstemann og det var såpass mye sting at de ikke ville si hvor mange... Men det gikk eldig greit synes jeg... Selv om jeg måtte på do hele tiden pga avføringsmidlene som skulle myke opp magen min...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Jeg hadde rift grad 2 sist og ble sydd 10-12 sting. Nå revnet jeg i mellomkjøttet hvor jeg ble klippet under første fødsel så det er mulig det er derfor jeg ble sydd så mye.
Dane Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Jeg fikk rift grad tre og spurte om hvor mange sting det ble. Nei, det telte de ikke. MEn var på et avsluttende møte med svangerskapskursgjengen etter fødselen hvor jeg fortalte dette hvor alle da reagerte bortsett fra kurslederen - en jordmor som sa at når det ble mer enn tre sting telte man ikke lenger... Så da kan det i praksis vært alt fra 4 til 100 sting... ;-) Tipper det var litt mer enn fire. Har dessverre hatt problemer med arrvevet nå i tre år... Fortsatt vondt å ha sex... (Jeg har en sykdom som gjør at jeg lettere danner arrvev altså - som regel vil de alleraller fleste ikke ha de problemene jeg har hatt ved grad 3 rift)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå