Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Hvor mye gråter ditt barn i løpet av en dag? Gutten min er 11 mnd og jeg synes at han sutrer og gråter mye.
♥♥♥ Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 jenta mi er 7.5 mnd. ho gråter eller sutrer når ho er trøtt eller sulten, ellers er ho stort sett fornøyd. er ikke veldig happy om ho blir liggende lenge på magen på lekematta da, eller om ho ikke ser oss...
Høna08 Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Poden er ti og en halv måned og hvor mye han sutrer i løpet av en dag varierer veldig med hva vi gjør. Han er mest sutrete/klengete hvis vi er hjemme, er vi ute på ting er han som regel blid som en sol. Protesterer litt før hver lur på dagtid (men som regel ikke om kvelden) og så er det klaging hvis jeg ikke lager mat fort nok og når vi skal kle av og på og pusse tennene ;-) Men hvis vi er hjemme og han sutrer holder det at jeg setter meg på gulvet og så er livet herlig igjen. Så jeg vil si at han ikke sutrer så veldig mye, men sikkert mer enn andre ;-)
MammaCecilie Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Sønnen min sutrer neste aldri. Han er det englebarnet, når det kommer til akuratt det. Han sutrer litt når han er trøtt eller sulten. Ellers ekstremt sjeldent. Litt når han kjeder seg kanskje. 5 minutter i gjennomsnitt hver dag, vil jeg vel tippe:p
MammaCecilie Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Han er forresten 1 år om en uke:)
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 4. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2009 GUtten min er 11 mnd og kan ha noen gråte anfall i løpet av en dag. Og da mener jeg at han hylskriker. Ofte helt plutselig. Har vært sånn i mange mnd. Han tar seg til øret når han gråter men det trenger vel ikke å bety at han er vondt der eller hva? Noe plager han tydeligvis
Mamma til lille M&L Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Mathea er 11mnd, og gråter stort sett bare dersom hun er sulten eller trøtt (men da kan hun til gjengjeld være FRYKTELIG sutrete..) eller dersom hun slår seg. Har de siste ukene også sett veldig mye av at hun blir fornærmet og liksom, gråter en del, men når vi begynner å le greier ikke hun heller å la være å le.. vi har fått høre at Mathea sutrer veldig lite av folk rundt oss, men for oss er jo dette hverdagen, så jeg kan liksom ikke si om det er lite eller mye:)
Gjest Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Min lille Teo gråter ikke sye gjennom dagen, mest om det er noe (mat,trøtt eller slår seg) og blitt litt furtegutt da;) Om han får tak i noe som han ikke får ha og jeg fjerner det legger han hodet ned på gulvet å furtegriner i en 30-60sek går fort over, men blir jo et par ganger iløpeta dagen:) Ellers en strålende blid gutt:D
nelliik m/blå & rosa Skrevet 4. september 2009 #9 Skrevet 4. september 2009 Lille blå er litt over 10,5 mnd og gråter/sutrer ganske lite de fleste dager. Stort sett bare om han er trøtt, sulten eller slårseg. Kjempe blid og strålende fornøyd ellers Men det er jo såklart dager eller perioder som er anderledes. Men det skyldes som regel sykdom, tenner, at vi har vært for lite ute/på farten osv.. Og slik som ei her beskriver, husker ikke nick , med at barnet plutselig hylgråter og tar seg for ørene har også lille Blå hatt en periode på - vi dro da til legen og fikk konstantert ørebetennelse. For ved ørebet. vil nervene plutselig "trykke seg sammen"... eller hvordan man nå kan forklare det, men som ved feks. hodepine. Da er det jo stortsett vondt før det plutselig blir "ekstrem vondt" en bitteliten stund. Trykk på en måte... Sikkert. Og det var det legen forklarte, med bedre ord såklart, at det var derfor lille blå plutselig fikk slike gråteanfall. I samme periode slet vi også veldig med søvn, pga når barnet ligger med ørebet. blir trykket enda sterkere! Så vi fikk beskjed om å løfte ryggen litt. Og etter det og øredråpere, ble han straks bedre etter noen dager Vi trodde først det var tennerne, helt til vi la merke til det at han holdt seg for ørene..
FruTB Skrevet 4. september 2009 #10 Skrevet 4. september 2009 Dersom formen hans er fin/normal, dvs ingen sykdom, tenner, nok søvn osv - så gråter han ikke i det hele tatt. Kun om han slår seg. Han kan bli så trøtt at han sovner på skulderen min, men likevel har han vært blid hele veien Veldig deilig! Men selvfølgelig, om jeg f.eks. setter han i lekegrinda og han ikke vil være der så begynner han å gråte - men jeg tar han alltid opp før han blir så sint/lei at det utvikler seg til gråt ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå