Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Det har jeg også!! Har nå lagt 4 nye innlegg, 5 med dette. Kanskje noen av de andre innleggene kan føre til litt diskusjon, som fører til at dere svarer flere ganger på samme tråd?? Det håper jeg!! Utfordrer dere alle som leser dette til å lage minst 2 tråder om noe du lurer på, liker, ikke liker, filmer, bøker, sko, klær, barna, mannen, kona, sviger mor!!!! Lykke til !! Lover å svare på ALLE:))))) (bare minn meg på det om det er noen jeg ikke ser, får med meg) Ha en fin fredags kveld alle sammen:)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 ha en fin fredagskveld du også
blond Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Litt underholdning hadde vært greit, ja! Er ofte slik at jeg liker bedre å lese og svare enn å starte innlegg selv. Har laget mange innlegg, men responsen er ofte liten og jeg er litt redd det skal bli mye "lag nye innlegg" prat her for da forsvinner lysten. Trenger rett og slett inspirasjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå