Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Hmm?? Nå er ferie sesongen over. Men mange skal vel ut å reise i høst også? Hvor skal dere a? Vi skal til Danmark. Gleder meg:)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 vi skal kanskje en tur med Kiel ferja, i mnd skiftet nov-des.... ellers ingen planer....
Gjest Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Danmark, i midten av november. Var planlagt med utreise onsdag kveld og hjemreise ettermiddag men blir endret (har nevnt hvorfor på annen tråd) til hjemreise tirsdag morgen. Turen går til ei hytte som denne (før musa over de tre røde taka "til venstre for veien"....) http://www.randerscitycamp.dk/pladsoversigt.html Litt mer komfortabel enn fjellhytta vår....
solemio Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Florida i to uker! Drar om 18 dager, og gleder oss veldig til å vimse rundt for andre gang der!
metaMORfose Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 København i høstferien! 2 familier og til sammen 4 voksne og 6 barn. Alt er betalt, klappet, planlagt og klart........)))))
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Neste ferie blir juleferien, hjem til vestlandet og besøke familien Vi er bare hjem dit en gang i året så det er alltid like koselig og kaotisk på en og samme tid hehe. To sett familier og venner skal besøkes i løpet av en knapp uke, travelt men utrolig koselig
Poteto Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 det blir lang weekend i oslo med dagfinn lyngbø show. tenkte oss til syden. men er på husjakt, så passer litt dårli å reise utenlands.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. september 2009 #8 Skrevet 10. september 2009 Neste ferietur, nei du det aner jeg ikke.. Blir vell kanskje en tur hjem til min familie før jul en gang, med litt pakker osv. Men ellers ingen planer for neste ferietur..
Raych Skrevet 10. september 2009 #9 Skrevet 10. september 2009 Skal på en storbyweekend i høst, og så blir det mest sannsynlig tur til Kreta på våren og Montenegro/Kroatia til sommeren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå