Gå til innhold

Setter dere pris på tid uten barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg. Om kveldene når de har lagt seg. Eller jeg, helt utrolig, skulle være alene hjemme, så nyter jeg det i fulle drag. Da henter jeg meg litt inn igjen etter hverdagens sjog og mas..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg nyter alene tiden:) Kanskje ikke like fult nå, som da barna var enda mindre....da var alene tiden gull verd:)

Skrevet

Jeg syns det er deilig å ha en time for meg selv. Og tenk å ha en hel kveld eller dag for seg selv, det er deilig det. Ikke ofte jeg har det, men når jeg en sjelden gang har det nyter jeg det.

Forskjell på å ha fri en time/litt av kvelden når barna har lagt seg eller det å være borte fra dem, da savner jeg dem hele tiden.

Skrevet

Det er godt med alenetid, helt klart!

Skjønner ikke at folk har dårlig samvittighet for slikt, ens egenskaper som forelder endres jo ikke av at man liker tid for seg selv.

Skrevet

Nei helt enig Blond. Og barna har også godt av alene tid, og tid vekke fra foreldrene og være sammen med andre familie medlemmer eller venner.

Skrevet

Jeg er faktisk helt alene nå, og kommer til å være det litt utover dagen, og jeg kjeeeeeder meg:s

Har satt på ei maskin med klær... ellers er det blåst her, så lite husarbeid å gjøre også. OM jeg da ikke graver med ned i en skuff eller to, men tar ikke mye tid å gjøre det heller liksom...

Skrevet

Ja jeg setter pris å være meg, venninde eller kjæreste også, ikke bare mamma:-)

Jeg merker jeg får mye mer energi av ting som en jentekveld. Noen ganger er det beste bare å få lest noen sider i en god bok.

Skrevet

det er jo ikke rart, gjør ikke alle det?

Skrevet

Ja man har godt av å kunne kose seg, slappe av litt og gjøre ting uten barna noen ganger.

Skrevet

Ja, setter pris på tid uten barn innimellom. Uheldigvis blir det altfor sjelden. Mamma er flink å hente lillemor innimellom, men ofte klaffer det med at jeg har kveldsjobb/helgejobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...