Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Finnes det? Evt. hvor? Takker for svar
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Vet ikke hvor tykke du mener.. Men Europris har tykke bomullssokker og tynne ullsokker med antiskli. Ulvang ha både tynne og tykke ullsokker med antiskli.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Anbefaler heller sokkene med skinn-såle fra feks H&M, tykke sokker med antiskli leder bort varmen og anbefales ikke i vinterstøvler o.l. Ulvang har sokker med antiskli vet jeg men de er utrolig trange i leggen, vi kan ikke bruke de ....
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Da mener jeg å bruke sokkene med skinnsåle som tøfler altså, ikke oppi støvler ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 De fra H&M syns jeg er helt håpløse, og ikke serlig varme. Men de har tykke ullsokker med antiskli både på helios og nøstebarn tror jeg. De har det ihverfall på helios. Du kan jo sjekke siden til nøstebarn å se om de har det også. Ullvang sine er faktisk helt sinnsykt trange i leggen. Vi kunne heller ikke bruke de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå