Gå til innhold

Hva slags spillkonsoll passer for 4-5 åring???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bør vi kjøpe?

ser ut til at det blir 7 dagerskarantene her nå så da tror jeg vi benytter anledningen til å introdusere spillverdene for junior.

Men hva skal vi kjøpe? og hvilke spill er populære og mestres i denne alderen??

Håper på mange svar da dette skal shoppes i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt fikk Nintendo DS til 5-års dagen sin. Han har spillet Super Mario og et par Pokemon spill. Han kan til tider være veldig opptatt av DS men vi har strenge regler her i huset og den må legges vekk ;)).. Ellers så har vi også X-box til de eldste gutta men minstemann har enda ikke brydd seg om å spille på den.. Virker som om mange i 4-5 års alderen har DS. Veldig greit å ha når de er syke ja og f. eks. på flyturer etc..

Skrevet

Nintendo wii er kjempepoppis her i huset. Masse fine spill til aldersgruppen (har to gutter på 4 og 5). Veldig morsomt å fekte rundt med fjernkontrollene, og en helt annen aktivitet enn med de andre konsollene. Jeg blir helt gåen i armene selv av å spille :)

Skrevet

Kan man spille ikke-fysiske spill med Nintendo Wii også? Han skal jo få det nå for han er syk....

Skrevet

Det kan man. Type Super Mario Paper og mange andre. MarioKart er populært. Da setter du fjernkontrollen inn i et ratt og sitter i en stol og styrer. Kjempemorsomt og fint nybegynnerspill!

Skrevet

wii er egentlig litt vanskelig for en på 4 år tror jeg... tar nok tid og lære og bruke kotrollene til dem... men wii er utrolig morsomt for alle aldre når man først har lært det=)) og ikke minst billig

Skrevet

INGEN....

Skrevet

Da hadde jeg gått for DS. Enkel i bruk for en på den alderen.

Skrevet

Har hørt veldig mange anbefale Wii for de minste, jeg...?

Det finnes visst veldig mange fine spill for de minste på wii, og enkel å håndtere.

Hør med de i butikken - de vet også litt om sånt. Ring evt. rundt til flere butikker (elkjøp, expert etc)

Skrevet

Sånn der man spiller på tv'n flere sammen...er det helt ut det?

Skrevet

Vi har playstation, og nabogutten har nintendo wii, men etter at alle ungene har fått DS er det det eneste de spiller på. De spiller ikke på TV lenger i det hele tatt..

De har flere spill til DS'en, bl.a supermario og indiana jones er populært. De kobler DS'ene opp mot hverandre og spiller 2-3 og 4 player på samme spill, men med hver sin maskin.

Skrevet

Vi har Nintendo DS her i huset, og det faller i smak hos store og små.

Minstejenta på 4 har hatt den enstund og klarer veldig mange spill, men Petshop, bratz, Ponyz er gøyet virker det som. Josefine spilles litt også.

Vi har endel gameboy (tror de heter så hvertfall) som kan spilles, og de er veldig enkle. De spilte hun og klarte når hun var mindre. Min tanteunge på 3 år er strålende fornøyd når han kommer på besøk og kan spille.

man kan få kjøpe mange billige spill, jeg har fått kjøpt spill nede i femti kroner og mange av de er kjempe morsomme. Gubben har kjøpt seg bilspill, noe minstejenta er veldig fornøyd med.

Skrevet

Hvor kjøåer du så billige spill? Hva koster egentlig spillene til Nintendo DS? og vet du om det finnes Dora spill til denne?

Skrevet

Nintendo wii og Mariokart eller playstation og junior buzz-spillene:)

Har ikke erfaring med Ds eller x-boks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...