Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Hallo dere herlige damer:) Velkommen til dere fra IKM 36 og hjertelig velkommen til dere andre nye:) Da går vi på neste pp med frisk mot og håper mange av oss sitter med positiv test i løpet av høstferieuken:) Lykke til alle sammen, håper vi kan dele gleder, sorger og mye annet med hverandre her inne:) Stor klem fra meg til dere alle:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Hei vennen. Henger meg på her. Måtte juni være våres lykkemåned. Ha en flott helg. Masse klemmer
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Hei Tirilgirl og Katta76 =) Er bare på besøk her jeg da - er egentlig på IKM uke 38, men ville bare si at det var kjempesynd at dere fikk mensen!!! Tirilgirl: Man har en tendens til å "gire" seg litt ekstra opp når man går på pergo - men neste pp - da slår du til, da entrer vi 1 tri sammen =) Har bestemt meg for at denne andre runde med pergo skal bli fulltreffer. Katta76: Så leit at du ikke var gravid likevel - jeg opplevde å teste positivt på graviditetstester i nesten 6 uker etter MA, jeg fikk første mensen nøyaktig 7 uker etter MA. Den var først bare brun, og så kom mensen voldsomt - og jeg blødde myyyyyye!!!!! og leeeeeenge, blødde ganske så friskt i 9 hele dager!!! Ønsker deg lykke, lykke til neste pp =) Klem fra
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Hei Tirilgirl. Tusen takk for lykkeønskninger. Masse lykke til til deg også. Her blør jeg ganske friskt ja,fra dag 1. Altså 6 uker etter ma. Så håper virkelig på en skikkelig eggløsning og full klaff. Trøster meg med et par øl og nybakte rundstykker,hehe. Ha en flott helg,håper virkelig det klaffer for deg. Klem og god helg
Loppa- nr2 i magen Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Hei hei jenter. Vi går nå inn i vår 3pp. Har ei jente på 3år fra før, hun ble til i 3pp så jeg kjenner at forventningene er litt høyere denne mnd. Alle gode ting er tre.... Venter spent på el testene mine som straks kommer i posten fra billige tester. Kjenner jo noe som jeg mener er el-smerter hver pp, er jo greit å teste at dette faktisk stemmer! Med billige tester snart i hus så kjenner jeg at testomanen i meg vender tilbake *ler* Utrolig trist å høre at det er så mange av dere som opplever MA og SA. *trøsteklem til dere alle*
påtjukken Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 henger meg på her med dåke eg:) blir min første pp når TR pakker og reiser sin vei:) prøver no på nr 2:) eneste eg ønsket meg i morgen gave:) og det fikk eg så håper prøveperioden blir kort:) masse lykke til jenter.. holder en hand på juni ja:)
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Jaja.. så var det å henge seg på en ny IKM-tråd. Var nesten ikke innom her i forrige pp, knapt innom å smugleste et par ganger.. Ferie hadde vi og, men klaffet ikke selv om stresset rundt prøvinga var mindre. Nå blir folk i familien og på jobben gravide.. så føler litt at det blir ekstra "gnidd inn" om dagen. Selv om vi neesten klarte det en gang, så følte vi det var tid for å sjekke litt mer, så nå blir det sædundersøkelse av mannen her ja.. Greit å vite hvordan ståa er. Kjedelig å fortsatt se så mange av de samme navnene her inne.. Tenkte kanskje å treffe dere på 1.tri snart. Krysser fingrene for dere alle! :-)
Mamma te Mini Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 Hei hei! Hører til her jeg også. Vi håper på en baby til sommeren, men er bare i vår andre pp så vi får se hvordan det går!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. september 2009 #9 Skrevet 5. september 2009 hehe,mente meg og lille snuppis. hehe går fort i svingene av og til
lille_Harepus Skrevet 5. september 2009 #10 Skrevet 5. september 2009 HEi! Vi går nå inn i vår 3 pp. Håper på at spiren vill sitte og at det blir junibarn på oss ( når aprilbaby og maibaby ikke ble noe av ...) Er litt uttolmodig, har en gutt på 1.5år fra før som satt på første pp. testet svakt positiv første pp dene gangen også, men så kom mensen etter fem dager over ikm. (skuff) Krysser fingrene og sier "alle gode ting er 3"
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 5. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. september 2009 Kjære katta76.G94.J97.1ma.ønsker Det blør skikkelig godt her også, litt vondt er det også. Også skal man jo holde seg unna Ibux, men Paracet gir ikke samme effekten synes jeg:/ Men bare vi blir ferdige med helgen går det vel bedre. Ny pergokur fra og med tirsdag:))) Til Meg og lille Snuppis:) Takker for varme tanker og lykkeønskninger. Klart man girer seg litt opp når man går på pergo. Skal prøve å ikke ha for ofte kos denne mnd. Skal holde oss til annenhver dag og ikke hver dag. Og ha det litt før eggløsning også. Nå kjenner jeg jo syklusen min ganse godt etterhvert så vet nå mer når alt ting skjer:) Klem fra
Håp på 1 til :0)-Overtid Skrevet 6. september 2009 #12 Skrevet 6. september 2009 hei hei!! Jeg og hører visst til her nå! Første pp så har ikke store forhåpninger helt enda. Sist tror jeg vi klarte det på 8.pp. Har en fra før, og håper på en sommerbaby denne gangen! :0)
Crys79: gutt09+2011 spire!!! Skrevet 6. september 2009 #13 Skrevet 6. september 2009 Hallo jenter! Hopper inn her jeg også Er første pp for oss så det blir spennende! Har en liten gutt fra før så er vi heldige blir det to tette Masse lykke til alle sammen, så håper jeg virkelig vi blir en stor gjeng med juni-barn!!
Hegemor_78 Skrevet 7. september 2009 #14 Skrevet 7. september 2009 Da ble det ny skravletråd for mitt vedkommende også, fra uke 36 til uke 40... 3.pp og alle gode ting er tre håper jeg :-) Noen som har noen formening om dette med kaffedrikking? Jeg drikker ikke mer enn to, maks tre kopper, men har en tendens til å få i meg alle i løpet av de to første timene av morgenen. Noe jeg bør endre til neste EL-uke? Tar gjerne imot flere andre tips også....
Tyren82 Skrevet 7. september 2009 #15 Skrevet 7. september 2009 Hei hei. Jaja, morgensex gir gull i hm...?? eller hva??:-) Hihi, er i det festlige hjørnet i dag.., prøver og prøver. Er i 2 pp så kan vell ikke forvente all verden. Ønsker alle sammen en flott dag i en fruktbar uke:-)
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 7. september 2009 #16 Skrevet 7. september 2009 ja..da var jeg inn i 4 pp... så da kan jeg vel ta meg en dram i bryllupet jeg skal i på fredag!! man må jo bare prøve å se noe positivt i det, hehe! lykke til alle sammen, og håper det blir juni barn på hele sulamitten her inne
audrey82 Skrevet 7. september 2009 #17 Skrevet 7. september 2009 2. pp her, har en liten en på 1 år fra før. Lykke til alle sammen!
J -76 Skrevet 7. september 2009 #18 Skrevet 7. september 2009 Ja her kommer desverre jeg og, inn i 11 pp, 9 pp etter MA. Ser det er flere "kjente her" Huff denne dumme TR! Nå må det da være vår tur snart! Hva satser dere på denne ppen da jenter? Jeg fortsetter med eggløsningstester, pluss jevnlig sex. Er spent på blodprøvesvar, vurderer prøve damian eller don quai, noen andre? Tvi tvi Stor klem J
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 8. september 2009 Forfatter #19 Skrevet 8. september 2009 Velkommen til nye, og like mye velkommen til dere "gamle":) Denne pp for meg består av en enkel pergokur til pluss akupunktur:))) Og sex selvsagt, skal holde oss til annen hver dag denne gangen tror jeg:))) Klem fra
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 8. september 2009 #20 Skrevet 8. september 2009 hei på dere. Satser på akkurat det samme. Sex 3-4 gng pr uke, og eggløsningstester. La oss krysse alt vi har for hverandre. Nå må det gå bra!!!! ha en fin dag. Klem
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 11. september 2009 Forfatter #21 Skrevet 11. september 2009 Hvordan står det til med uke 40 damen der ute.......noen som begynner og lengte etter eggløsningen:) Jeg begynner vel og teste på mandag tenker jeg, har vel EL på fredag, lørdag neste uke, sånn etter tidligere sykluser:) Går på en enkel pergo-kur nå, og skal til gyn på mandag for å se om det er noen egg der, veldig spennende:) God helg, klem fra meg:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. september 2009 #22 Skrevet 11. september 2009 Ja nå er mensen endelig ferdig, så ikveld starter prøvinga med annenhver-tredjehver dag frem til etter eggløsning. Skal og bruke el-tester. Prøvde en idag da jeg savna testinga hehe,men selvfølgelig neg. Tror jeg får el mellom torsdag og lørdag hvis e er i syklus etter ma. Spennende til mandag da Tirilgirl. Masse lykke til. Krysser alt jeg har for at det er noen egg der. Ha en kjempeflott helg med masssse sengekos da hehe. Stooor klem
J -76 Skrevet 11. september 2009 #23 Skrevet 11. september 2009 Hei jenter! Her begynner også mensen å gå mot slutten og onsdag tok jeg min siste blodprøve. Er veldig spent på blodprøveresultatene, og om noe er galt, mistenker selv hormonellt tull og rot, men vi får se, kanskje bare eggene begynner å bli skralle. Vi skal også satse på jevnere sex, men ekstra mye rundt eggløsning. Har ordnet meg barnevakt til neste helg og håper på eggløsning da :-D Ønsker dere en riktig god helg! Tvi tvi til mandag Tirilgirl, Stor klem J
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 12. september 2009 Forfatter #24 Skrevet 12. september 2009 Tusen hjertelig takk kjære J-76 Jeg også tror på det med ikke for mye sex, når min kjære tok sæd prøven, hadde han mange som lever men noe nedsatt var mengden. Så derfor tror jeg at vi satser på hver andre til tredje dag. Men det er bare det at man blir så lett revet med når eggløsnings testen slå ut, at man gjør det hver dag!!!! Slik at min kjære kan få "spart" opp litt mellom hver gang:)) Masse lykke til med eggløsningen damer:) God helg Klem fra Drammen
påtjukken Skrevet 13. september 2009 #25 Skrevet 13. september 2009 ja no nermer el seg her.. og dei forbanna svigers måtte jo komme på besøk... må ha snik sex hele uken... ikkje søren om el skal få gå forbi.. hehe.. bursdag på onsdag så hadde jo blitt en super bursdagspresang med el.. og på 1 mnd bryllupsdag så hadde det vært supert med en pos test:) hehe... lov å drømme:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå