Gjest Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 flere som er plaget med urolige bein? jeg klarer rett og slett ikke å sitte stille i sofaen og se på tv! er som om det kribler i beinmargen eller no sånnt... skikkelig plagsomt.. flere?
Lacey*har fått erta Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Hei og hå! Jeg er også ekstremt plaget med dette. I forrige svangerskap merket jeg ikke noe som jeg kan huske. Men nå er det så ekstremt og jævelig at jeg ikke får sove om natten heller. Jeg er sykemeldt en dag i uken (onsdager) for å kunne ta igjen søvn. Jeg sover i snitt 3 timer hver natt, for når jeg legger meg slår det til for fullt. Når jeg da endelig sovner, så skal jeg jo stå opp for å gå på jobb! hehe.. Fryktelig frustrerende. I tillegg har jeg hatt mange anfall av leggkramper om natten, noe du merker? Hvordan er det å sove for deg? Jeg har begynt å ta magnesium som jordmor har anbefalt. Det eneste det har hjulpet på er leggkrampene, som ikke er tilstede lenger
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 hei hei.. har det samme problemet.. er kjempe urolig innimellom, å må strekke på beinet eller ligge annerledes... kjennes ut som vokse-greier i knærna:)
Maisie Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Så magnesium hjelper mot leggkramper? Har nemlig begynt å få det. Har ikke rastløse bein - enda. men hadde det sist gang, når jeg skulle legge meg på kveldene, og det var helt forferdelig. Holdt på å bli gal!
Gjest Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 jeg får også leggkramper hvis jeg strekker foten ut for raskt. det er noe så sinnsykt vondt... har problemer med å sovne pga de urolige beina (faktisk så får jeg det i armene også da). men sovner heldigvis etter et par timers snuing att og fram... hadde ikke dette i første svangerskap jeg heller... av og til er det så ille at jeg har mest lyst til å denge løs på beina mine... huff
jente 05 + baby i magen Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 hei! et lite tips jeg fikk av en bekjent, prøv å drikk mere vann. jeg synes det har hjulpet på meg!!! kanskje det hjelper for deg også=0)
LuRiFaXeN Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 jeg har akkurat deet samme problemmet. hadde det før jeg ble gravid og så men nå er det extremt. eneste som hjelper når du skal sove er en gel du får kjøpt på apoteket eis-gel heter den og kjøler ned og beroliger slik at jeg sovner. eneste minuset er at den stinker mint og det gjør sengtøyet også, men når det er på det verste er det verdt det
Lacey*har fått erta Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Åj, den skal jeg kjøpe! Alt som kan ha en effekt og hjelpe meg til søvn tas imot med stor takk Vann drikker jeg store mengder av fra før for å forhindre forstoppelse. Enkelte netter sitter jeg og gråter mine modige tårer i fortvilelse fordi jeg trenger søvn og skal på jobb
Gjest Skrevet 5. september 2009 #9 Skrevet 5. september 2009 takk for råd. eg skal ihvertfall begynne å drikke mer vann. drikker sikkert alt for lite. hvis det ikke funker, så får jeg prøve den gel'n. )
Gjest Skrevet 6. september 2009 #10 Skrevet 6. september 2009 Jeg har det også sånn og synes det er utrolig kjipt.. Føler meg nesten som min mor som er i overgangsalderen Jeg har alltid vært "plaget" med varme føtter og det har nå blitt verre. Mine tiltak er å enten sette en vifte rett mot føttene eller fukte et håndkle som jeg legger beina mine på... Ja, jeg vet det høres spesielt ut, men for meg funker det veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå