Gå til innhold

Oss med rolig baby i magen :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er i uke 31. Vesla er utrolig rolig i magen min, hun sparker knapt - jeg kjenner for meste når hun snur seg og hikker. Om natta er hun kjemperolig og jeg blir aldri vekt av henne.

Mon om hun blir like rolig utenfor ;-)

Flere med samme erfaring? Må innrømme at jeg av og til tenker: har hun rørt på seg i dag. . . . og tyller i meg kald drikke for å sjekke. Hun er glad i saftis har jeg funnet ut ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det og sånne dager. Det hender at jeg nesten ikke kjenner noe i løpet av dagen, det gjelder stort sett hvis jeg er travel på jobb og masse å gjøre på ettermiddagen. Men da tar hun igjen når jeg legger meg, så da koser jeg meg med masse liv i ca en halv time.

Men min erfaring fra de to barna jeg har, er at rolig i magen blir rolig barn. Så da har vi nok flaks!

Skrevet

Min lille tass var veldig rolig i magen og er en veldig rolig baby også utenfor magen :) Han pleide å sparke litt etter at jeg hadde lagt meg,men fant fort en "sovestilling" og ble rolig. Deretter kjente jeg ingenting før jeg stod opp neste morgen. Og han har sovet hele natten (med unntak av at han får mat ved 3-tiden og 6-tiden) helt siden han var født :) Så her følges samme døgnrytme utenfor magen som han hadde i magen :)

Skrevet

Her er også lille jenta rolig i magen..er førstegangs i uke 30 så har ikke noe å måle med,men føler sekv hun er rolig..Merker hun snur seg og spenner armer og ben (eller hva det er) men skjeldent noe rabalder..litt ekstra når jeg har fartet mye på dagen og endelig roer meg for kvelden er hun litt ivrig::Spennende å se om hun faktsik blir rolig etter hune rfødt også:)

Skrevet

Jeg vet ikke vilket kjønn jeg får. Men her er det også veldig roligt:) Er også spent på om h*n er like rolig på utsiden;) :) Termin i morgen:)))

Skrevet

Denne babyen (en gutt) er IKKE rolig,langt i fra! Men tenkte jeg skulle fortelle at den forrige babyen (jente) var veldig rolig,og utenfor magen (hun blir 4 i begynnelsen av november) har hun også vært veldig rolig og er sikkert verdens snilleste jente,så er veldig spent på hvordan han her blir..:s Uff,tør nesten ikke tenke på det..:s

Skrevet

Jenta mi føler jeg også at er utrolig rolig i magen, de siste dagene har jeg faktisk bekymret meg for at ikke alt er som det skal, men jeg kjenner jo noe, litt hikking og snuing iløpet av dagen, men mye mindre bevegelse enn jeg pleier å kjenne. Så vet ikke om det er noe grunn til bekymring siden jeg kjenner noe...Men høres jo ut som at det er normalt ifølge det dere skriver :) kanskje vi får ei rolig lita tulle vi og :)

Skrevet

Signerer den siste her. Blir sliten av å gå rundt å bekymre seg når "alle andre" beskriver fullt kjør i magen.

Vi har nok bare litt bedagelig anlagte barn:)

Skrevet

Tulla vår er veldig rolig også (i tillegg har jeg morkake forran så den demper nok en del også. Hun har en 10 min økt en times tid etter at jeg har stått opp. Deretter kan hun ligge musestille til kvelden (utenom litt hikking hist og her).

Tidligere var jeg litt frustrert over at hun var så rolig, nå (36 uker) setter jeg pris på "roen" og nyter nettene:-)

Skrevet

Jeg har også en super rolig baby i magen, kunne ønsket at hun sparket litt mer jeg da, for blir så fort bekymret.

Var sånn med jenta mi som er 3 nå også... hun er en rolig, men bestemt jente :)

Blir spennende å se hvordan babyen blir utenfor magen.

Skrevet

Godt å høre det er flere med rolige babyer i magen:-) her også er det sånn at jeg kjenner han om morgenen av varierende grad, noen ganger mange spark andre ganger bare noen få. Så hender det han sparker fra seg litt etter jeg har spist- regener med han tar sin del av maten da;-) Også om kvelden kjenner jeg han. Men det er sjelden sånne veldige omveltninger som andre snakker om. Merker han hikker en del da.

jordmor sa at en skal kjenne at han er der, hver dag hun sa ikke noe om hvor mye eller hvor ofte så da regenr jeg med det er normalt!

Skrevet

Samme her.

Merker at den snur på seg og strekker seg av og til. Og hvis jeg dytter, dytter den tilbake. Men ordentlige spark er det lite av, og jeg har enda til gode å bli vekket om natta. Men det har vært sånn hele veien så jeg har ikke bekymret meg noe særlig, og jeg regner vel med at det blir en rolig en, når den kommer ut :)

Jeg er forresten 34+6.

Skrevet

Hei jenter.

Nå har vesla plutselig bestemt seg for å røre masse på seg. Jeg kjenner nesten hele tiden at hun snur og vender på seg. Magen beveger seg konstant, uvant etter en rolig periode. Jeg storkoser meg

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...