Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Har vært i ulage i to dager, mye kynnere, ekstra utflod,(fostervann?), store bevegelser i magen, med heeelt stille perioder. Ser ut til at magen har sunket. Har en hund som oppfører seg rart rundt meg nå, skal lukte her og der og graver snuten ned og inn i magen min. Håper for alt i verden at lille blir der inne litt til. Er snart i uke 33 og synes dette er skummelt tidlig i tilfelle.......
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Da er det vel lurt å få en sjekk??? Hender jo man kan stoppe for tidlige fødsler..
Gjest ->>- Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Ja, da er det nok best å sitte på internett og være bekymret. (Ring føden, menneske. Dersom du faktisk har en begynnende prematurfødsel vil de forsøke å stoppe denne).
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 "RIng føden mennekse!" Høres jo ut som om noen er mer bekymret enn meg, og det er jo hyggelig Har ringt føden, og har gjort meg klar til avreise. De ville ha meg inn på sjekk, så nå sitter jeg å venter på mannen min.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Det gikk så fint Baby har snudd seg og festet seg. Det har nok vært vannavgang fordi "boblen" mellom babyen og livmortappen med forstervann, som skulle vært der, var borte. Skulle følge med, og komme tilbake om det økte. Så alt vel. Takk for lykkeønskinger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå