awesome Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Jeg er sulten nesten hele tiden. Nå i det siste har jeg våknet på natta og ender med å stå opp å spise fordi jeg er så sulten...Er det normalt? Har gått opp ca. 15 kg og det er jo ikke så veldig mye eller? Flere som spiser mye?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Har vært heldig gjennom hele svangerskapet og har ikke hatt lyst på mer mat enn vanlig, og gjerne mindre enn vanlig. Helt til nå i det siste: jeg leter konstant etter mat. Blir aldri mett, og kunne spist og spist og spist. Sitter på jobb nå. Spiste et mettende, sunt måltid for 1 time siden, nå er jeg så sulten at magesekken vrenger seg.
nesten30 Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Sånn har jeg det også....... må spise annenhver time, ellers kaster jeg opp og får mye magesyre:( Men jeg spiser fordi jeg er sulten!! Takk og pris for brødrister her i huset!!!!
Candy girrrl Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Jeg spiser mye også. Går i skap og kjøleskap hele tiden! Noen dager blir jeg rett og slett ikke mett. Men satser på kroppen trenger det. Er i uke 37 og har gått opp 9 kilo.
lyrannc Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Jeg! må le og... Lyst på mat hele tiden.Jeg er ikke spesielt glad i søtt, men denne uka har jeg hatt lyst på sjokoladekaker,ieplekake,is, risgrøt med sukker, vingummi,BRUS mmm fanta!!... Godt det ikke er mange uker igjen. Tror kroppen trenger ekstra energi så jeg spiser det jeg fyser på sunt eller ikke. Er jo litt kvalm og har sure oppstøt så må få i meg noe.
Kongeørna Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Siden kvalmen forsvant i uke 16 eller deromkring, har jeg konsekvent planlagt neste måltid mens jeg spiser. Smører niste med 6-7 skiver på jobben, i tillegg til frukt og rett-i-koppen-suppe. Spiser minst hver annen time. Garantert sikker på at dette er viktig for kroppen! Den sier i fra om behovet, bare å fylle på. Har merkelig nok ikke lagt på meg, men har snart tatt igjen startvekten min. Gikk ned en del pga kvalmen i begynnelsen. Men om jeg hadde lagt på meg 30 kilo, hadde det brydd meg midt i ryggen. Det prosjektet vi har på gang er det viktigste som finnes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå