Gjest Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 I dag er det skikkelig godt og varmt her,så jeg bestemte meg for å ta på meg skjørt når jeg gikk i butikken. Når jeg nå for 10 min siden ser meg i speilet,så har hele skjøtet rakna,så hele ræva mi viser jo!!!! Og dette har ikke jeg merka når jeg har gått til butikken! Går å stikker hodet ned i jorda jeg nå,ha det!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Vet du hva jeg syntes er litt dumt. At når vi ser slike ting skje med våre medmennesker at vi ikke kan gå bort å si fra til dem da?? Jeg hadde ikke turt å si fra til noen fordi jeg er redd de kanskje var meningen å gå slik. Men akkurat som i ditt tilfelle kan det vel ikke moisforstås? Syntes synd om deg!! Hadde og blitt skikkelig flau. Men om noen år vil du nok le av denne hendelsen du også
Gjest Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Heldigvis så møtte jeg ikke så mangen på veien,men på butikken derimot Og nei,man kunne ikke missforstå heller hehe,så noen kunne jo fint sagt ifra ja. Jaja,gjort er gjort,må jo bare le selv,for jeg kan ikke gjøre noe med det Mannen holdt iallefall på å le seg ihel når jeg sa det til han
♥♥♥ Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 he he. kunne lett vært i dine sko i dag. jeg har på meg kosebuksa mi i dag, og da jeg satt med i sofaen i stad, revna hele buksebaken. flaks for meg at jeg var hjemme i min egen stue . skal bli vanskelig å kaste buksa kjenner jeg, men er jo ikke noe å spare på egentlig. er bare så ille god den buksa...
Ranveig R Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Veit du kva EG synest er dumt? At slikt aldri skjer når eg ser på ;-D Fantastisk, tenker du kjem til å sjå deg nøye i speilet før du går heimefrå heretter )
Gjest Skrevet 4. september 2009 #9 Skrevet 4. september 2009 Kanskje det spjæra på vei hjem fra butikken? Vi sier at det var slik det skjedde, for da er det ikke så ille å tenke på, er det? Og hadde jeg sett deg i dag, så hadde jeg sagt ifra til deg. Så vet du det
Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 4. september 2009 #10 Skrevet 4. september 2009 hahahahahaha:) Fine! eg gjorde nesten like stor tabbe på julebordet med mannen sin JOBB i fjor...gjekk på do, og når eg skulle gå ut av døren så stoppet en dame meg, då hadde eg altså kjolen oppi trusen..så tenkt hvis hu damen ikje hadde sagt i fra..då hadde eg visst ræva og trusen min for heile jobben til mannen!! Og det var snakk om maaange hundre mennesker her! hehehehe
Gjest Skrevet 4. september 2009 #11 Skrevet 4. september 2009 Hehhee,godt hu sa ifra da! Jeg har bare slått meg til ro med at om sommeren må man vise litt hud,og hvem vet,kanskje dette var siste sommerdagen,så da viser jeg rett og slett bare alt haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå