t+t <3 Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Noen som veit hva begynnerlønna er på en bensinstasjon?
Silje_vanilje Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Det er så utrolig forskjellig fra stasjon til stasjon.
t+t <3 Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 Sambo skal begynne på statoil men glemt å spørre om lønna. Noen som har peil?
*Bo*og*Junior* Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Jeg vil gjette på ca 110kr, om det er tariff.
Marsmammaen:) Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Statoil tror jeg følger tariffen til handel og kontor... Ikke særlig godt betalt =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå