1881 Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Tror grovt regnet har mine 4 sett hver, det burde vel holde??
annki83 Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 snuppa har ca 6 bodyer, 3 stilongser. jeg ska ha litt flere stilogser å det blir nok noen flere bodyer og. mend et er fordi jeg kun har tenkt bruker ull i barnehagen i høst vinter. å jeg siden det bare er lille snuppa som bruker ull i familien så blir det ikke vasket så ofte. så da trenger hun litt.
nitro circus Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Har utrolig masse ulltøy, både til barna og oss selv.... Kanskje litt ull-dilla!? Bruker ull store deler av året, i foskjellig tykkelser...og lenger ; )
alvamamma Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Vi hadde 4 sett i fjor. Det holdt akkurat. Måtte vaske ofte da. Tenkte å satse på 5 - 6 sett i år. Jeg ville startet med 4 og evnt. suplert etterhvert hvis du synes det er lite...
Mrs. Bouquet Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Akkurat nå ett sett til eldste på 2.5 år, er ikke noen fan av ull så vet ikke hvor mange sett vi kommer til å kjøpe. Synes all ull klær selv, så er litt skeptisk til å ta det på yngste som ikke kan klage om det klør
Slæsh84 Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Har kjøpt kun en ulldress i Janus ull pga det var tilbud på Coop Obs for ei stund siden,men har ikke tenkt å bruke den enda,er bare klar når den trengs til kaldere dager.. Ellers har jeg ikke handlet enda,syns enda det er for tidlig å bruke det,kunne aldri hatt ull året rundt til vår snuppe. Hun er ganske varm av seg så her er det kun på kalde dager,å det er ikke så kaldt her på vestlandet enda.. (Ja eg vett at ull regulerer temperatur,mn d blir uansett altfor varmt for min datter,16mnd gammel)
Mamma til lille M&L Skrevet 4. september 2009 #9 Skrevet 4. september 2009 Hmm.. tror nok Mathea har vertfall 10-12 bodyer og 5-6 stilongser! Her brukes ull hver dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå