Gå til innhold

flere som bytter undertøy flere ganger om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

huh..føler jeg må bytte et par ganger da det er ubehagelig vått pga utflod,,,dritt er det noe man kan gjøre for å redusere dette?? tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet åssen du har det der..

Her har det begynt å gi seg litt.. men har vært dager der jeg har mått bytte veldig mange ganger om dagen..

Skulle å hatt noen tips..

Eneste jeg kan komme på som hjelper er rett å slett å kjøpe en pakke med truseinnlegg/bind...

Skrevet

Jepp, de siste par dagene har jeg måttet skifte oftere. Men har begynt å bruke truseinnlegg, så jeg slipper å skifte så mye.

Skrevet

Har samme problemet, men hjelper med truseinnlegg. Mitt problem, som faktisk er litt verre, føler jeg, er svette! Trusa er klissbløt av svette! Føler jeg må vaske meg og skifte truse mange ganger om dagen for ikke å stinke:(

Skrevet

Samme her, skifter truse og spyler meg flere ganger pr dag. Føler meg aldri ren;(

Skrevet

jada, samme her, svetter også mye, har kjøpt en pakke vaskemiddel til å ha på badet så vasker undertøy for hand nå siden det går mye av det, gidder ikke kjøpe inn mer nå, er jo ikke så mange ukene igjen til jeg kanskje kommer inn i noe av det jge brukte før, fant noen myke hipsters på h&m og de er sinnsykt gode å ha på, nesten som å gå naken, ikke presser de heller men sitter godt, men svetter ikke så mye med de,

Skrevet

Lurer på om jeg ikke leste i en bok at trange/stramme truser kan være en årsak til utflod..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...