Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Sitter med saltkicket igjen, og begynte på noen biter med first price natcho chips. Der står det jo i ingredienser at det er ostepulver / natcho ost, ettersom det er cheese smak. - Liker den godt. Men er dette pulveret / krydderet noe som kan skade babyen?, skulle jo tro det var behandlet på flere måter, men man vet jo aldri. Så bortsett fra å unngå alt saltet, ( vet det ), kan det være farlig med chipsen? Hilsen, alltid skeptisk til hva som kan overførers til barnet.
Gjest ->>- Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Gærne gravide. Nei, det er ikke farlig å spise chips.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Nei i perspektive høres dette helt på bærtur ut. - Jeg forstår det. Men det var det med osten igjen da vettu... Vet jo ikke om det er muggost eller annen gammelost de har drysset over:( HI.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Jeg glemte meg her, da det selvfølgelig er tortillachips med ost det heter. HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå