It's all about me Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Jeg trenger ikke all verden av plass på bussen, men når de om morgene er så fulle at de like så godt kjører forbi som å stoppe. Og når de om ettermiddagen er så fulle at en ikke er garantert å klare å komme seg av før den kjører videre er det litt for mye av det gode. Har de ikke hørt om fenomenet skolebusser i Bergen?
Expat Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Joda, det har de vel. Ofte er det ekstrabusser på disse rutene... Husk at du kan ringe Skyss og be om alternativ transport om det er lenge å vente til neste buss! Det var noen som hadde måtte la flere busser gå og de fikk beskjed i etterkant at de kunne tatt drosje og fått penga igjen.
It's all about me Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 Det er ikke lenge mellom bussene, men lenge nok til at jeg kommer for sent til min skole. Er bare så irriterende. Når bussen enedelig kommer 10 min. for sinket så kjører den bare rett forbi, grrrr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå