Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Innlegget hører kanskje til på slankedebatten, men det er så lite trafikk på den sida, så jeg prøver her:) Er det slik at reductil er reseptbelagt? Hvis man kjøper Alli og tar dobbel dose av den, fungerer den litt på samme måte som reductil? Kan man ta reductil eller Alli når man ammer?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Hehe, nå vet jeg riktignok lite om reductil, men det er vel ikke narkotika vi snakker om? HI
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Ja reductil er reseptbelagt. Man bør aldri ta bobbel dose av noen medisiner uten å rådføre legen, spesiellt ikke når det er så mange bivirkninger innvolvert. De som bruker Reductil blir fulgt opp av legen med prøver. Man kan ikke bruke Reductil når man prøver å bli gravid, er gravid eller ammer. Og det samme gjelder Alli.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Nei, narkotika er jo aldri respetbelagt.
Gjest ->>- Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Reductil er reseptbelagt. Alli har ikke samme virkestoffer som Reductil, og vil ikke gi samme effekt. Alli er så vidt jeg har forstått light-utgaven av den reseptbelagte slankepillen Xenical. Ingen av de ovennevnte skal benyttes under graviditet eller amming.
flotteolga Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 jeg har lagt ut link på slanke debatten.. overskrift reductil...der står det masse,bare å spørre =) sjekker der hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå