Gjest Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Dette har treåringen sagt i månedsvis og endelig har vi fått plukket det av henne. Ikke bare jeg og pappa som er dumme altså. Absolutt alt og alle har vært dumt. Så når hun sier det får hun to advarseler og så er det tre minutter i trappa og si unnskyld etterpå. Det har funka bra og hun sier det ikke mer.. Derimot har hun sagt "dænge mamma" istedet, men vi vet jo hva hun mener. Hva gjør vi med det? Det er veldig sjeldent hun sier noe nå, men det hender. Skal vi ta henne for dette også eller la det gå? Det hender kun om hun er veldig frustrert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå