Gå til innhold

Da var prinsen min endelig kommet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare fortelle om min fødsel, som gikk meget bra. Jeg våknet kl 04.00 natt til torsdag med rier, så jeg dro ned på sykehuset og fikk sjekket åpning. Det var 2 cm, men siden riene var såppas langt fra hverandre reiste vi hjem igjen for å slappe av. timene gikk og riene kom stadig tettere. og utpe ettermiddagen reiste vi ned på St Olav`s igjen. jeg ble lagt inn og de sjekket åpningen som var på "bare" 4 cm, men siden riene var så tette ble jeg liggende. Fikk et bad og litt masasje, Noe som ikke hjalp så mye :P Jeg ville ha epidural, og legen kom å satt inn kateteret i ryggen min. etter noen timer uten virkning av epiduralen fant legen ut at han hadde satt den feil... (takk og lov for lystgass :) ) De satt inn ny epidural som endelig funket, så godt faktisk at jeg sovnet. hehe

Timene gikk uten mye action og rundt midnatt tok de vannet, og riene tok seg opp litt men ikke nok. Så JM satte drypp kl. 01.30 og kl. 03.00 begynte press riene. Innen halv fire på morgenen var prinsen min ute. Så det var en lang fødsel totalt men fra de satte drypp gikk det sannelig unna :) og jeg slapp unna med 2 sting der nede ;) Han luktet fantastisk og ser helt nydelig ut. Jeg følte meg som den flinkeste i hele verden. Og den følelsen jeg fikk når de la han opp på magen min, er helt ubeskrivelig. Håper jeg aldri glemmer den!!!

Endelig fikk jeg holde gutten min, og nå vil jeg nesten aldri legge han fra meg.

Lykke til alle dere andre som går å venter... Tro meg det er verdt det når de endelig er ute!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med gutten! Ja, er ikke den følelsen herlig!!!!!!!! Gleder meg sånn til å få oppleve det igjen:-)

Skrevet

Så herlig:)

Gratulerer så mye med lille prinsen din:)

Skrevet

Gratulere så mye:)

Du har gjort en kjempe jobb:) og man skal være stolt:D:D

Gleder meg til det er min tur:) Jeg skal også føde på St. Olavs:)

Lykke til videre:)

Skrevet

Gratulere så mye med gutten... gleder meg til det er vår tur:-) Skal også føde på st olavs:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...