Gå til innhold

Er det litt kjedelig her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ER litt kjedelig her, og litt lite liv.

Skrevet

Hvor er alle de morsomme og engasjerende innleggene? Jeg kjeder meg!

Skrevet

Gjør så godt jeg kan nå, svarer og står i det, får satse på at vi får opp stemningen litt her da:D

Skrevet

Bra innsats!

Forsøker å lokke noen over fra anonymforum.

Skrevet

Vel, blond, da fikk du lokket meg over, selv om jeg egentlig ikke har "lov" å være her...

Barnet mitt er nemlig bare 10 mnd...

Hva som skjer her da i kveld?

Skrevet

Hehe... velkommen hit likevel! Hva som skjer tenker jeg du ser..

Skrevet

Ja det er nok det blond, og derfor tipper man lett over til dib selv om man egentlig ikke hører hjemme der :(( MEN jeg skal skjerpe meg, lover :)) Pluss at jeg er litt til og fra siden jeg er litt opptatt med skole for tiden :) Men flott at du står på *klapper*

Skrevet

Jo det er litt kjedelig, men ikkje verre enn at eg går innom her parallelt med DiB. Har som kjent ungar i begge leirar så meir rettferdig kan eg vel knapt gjere det ;o)

Lagar sjeldan mine eigne trådar så eg er ikkje så aktiv sånn sett, men er ganske flink (trur eg) til å svare. I alle fall om det er noko moro det blir spurt om ;-p

Hadde eg hatt millionar av ekstra energipoeng skulle eg gladeleg brukt ein del på å finne på kreative innlegg her, men det har eg dessverre ikkje.

Skrevet

..der stopper det for meg også, gidder ikke å gjøre det til en jobb å lage fengende innlegg, det må komme naturlig. Synes det har vært fint med aktivitet her i kveld! Synes også du er flink Ranveig R, du er synlig her!

Skrevet

Når det er lite liv og innleg her er det kjedelig her, men ellers så synes jeg dette er et fint og korselig sted :)

Skrevet

Jeg trives godt her, bare det skjer noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...