☠Diamanda Galas☠ Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 heisann;-) så innlegget ditt på småtroll, men jeg svarer her;-) så spennende med jm-besøk!! du har sikkert sovet godt fordi kroppen lader opp;-)) skal følge med litt her inne ikveld(hvis barna oppfører seg), for du skriver vel hvis det er noe på gang!? sigurd er mer og mer våken om dagen nå, og var igår veldig sutrete..tror vel egentlig han øker litt, for han er mer sulten virker det som;-/ nå har han heldigvis sovet halvannen time, så jeg har dusja og ryddet litt;-)litt hektisk å samkjøre to stk når sambo har begynnt å jobbe igjen noen kvelder...igår var sigurd overtrøtt, og hyyyylte mens jeg la tuva!(og jeg glemte i alt styret tannpussen..he he) han skal jobbe ikveld også, men nå håper jeg sigurd er litt roligere... har en cola og litt potetgull klart til fredagskveldien;-)) jeg la på meg 23 kg tilslutt, men har heldigvis gått ned 16 til nå, og jeg har fortsatt litt vann i kroppen..så da går det vel av etterhvert;-) krysser fingrene for at hermine bestemmer seg for at tiden er inne snarest mulig;-))
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 6. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 6. september 2009 dytter, og lurer på om det er noen fødsel på gang??
☆chiquita☆ Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Å hei:-) Nei, desverre. Ikke noe fødsel på meg enda nei. Kynnere ikveld, med litt tak i ryggen, men det blir liksom ikke noe ut av det. Så nå skal jeg legge meg, håper enten de gir seg, eller så får de værsågod gå over til rier:-) Gleder meg ihvertfall til å bli ferdig og flytte etter deg inn på småtroll:) Ha en god ny uke med prinsen din:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 7. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2009 god morgen;-) uff, det kan være mye lureri på slutten...og det er ikke alltid fagfolkene har rett, dessverre(jm og lege sa til meg at jeg ALDRI kom til å gå til termin med tuva...de håpet at jeg holdt til uke 37!!...men jeg ble jo satt igang umoden 2 dager før termin) det er uansett verdt ventetiden(selv om jeg vet det ikke er noen trøst) jeg holder en knapp på 9.sept...og håper fortsatt du slipper å gå overtid;-/ sigurd har begynnt å "knirke"..he he..hvis han ligger rolig og førnøyd i bagen eller på sofaen, så knirker han når jeg går forbi(litt selskapssyk, og han vet jo at mamma tar ham opp og koooooser) ukene flyr avgårde, og han har blitt "stor" allerede;-) har fått noen forsiktige smil, og det smelter jo en mors hjerte!!(tuva smilte sent..tror hun var 6 uker hvertfall, så jeg hadde ikke forventet det enda) begynner å merke mer sjalusi fra storesøster..hun var veldig krevende/høyrøstet i helgen, og blir lett sint og lei seg..gjør ting hun ikke får lov til hele tiden for oppmerksomhet(selv om hun får MASSE oppmerksomhet hele tiden)..det går seg vel til, og jeg skjønner jo at det er en stor overgang for henne;-/ tvi tvi for at det skjer noe snart;-))
☆chiquita☆ Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 God morgen! Ja, nå har jeg jammen hatt kraftige kynnere annenhver kveld/natt:) Så da satser jeg på 9.sept jeg også. At det starter i morgen kveld:) Lillebroren min på 13 har sagt det hele tiden at ho kommer 09.09.09! Idag har jeg bestemt meg for å gå på cafè og spise lunsj. Får jo nyte siste dagene som gravid og at bendik er i bhg:) Så utrolig rart at de blir selskapsyke så tidlig. Husker jo så lite fra den tida. Men gjett om jeg gleder meg nå. Koselig med første smil:) Og skjønner godt du tar han opp og koooooser masse. Håper sjalusien til tuva gir seg fort. Jeg regner med at bendik også blir sjalu, men håper det ikke er så lenge. Må jo være slitsomt i lengda. Men skjønner de jo også. De har jo hatt mamma og papppa for seg selv, og nå må de dele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå