Gå til innhold

jeg dør snart av spenning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal jo møte Xen i kveld. min første kjærlighet...

har jo nesten ikke snakket med han disse 3 årene som har gått siden småen kom. men han har ringt meg innimellom og jeg har ikke ringt han.

han ringte tidligere i uka og lure på om vi kunne møtes. og jeg sier at jeg har barnefri til fredagen og han sier at han skal be om fri fra jobben.

noe som ikke ligner han i det hele tatt. han har aldri noen gang gjort en innsatts for å møte meg.

så får jeg meld om at han kan lage middag til oss og vi kan drikke vin sammen. og det er jo koselig, men heller ikke spesielt likt han.

har fått meldinger vær dag. de siste dagene. jeg forstår ingen ting!

han er så hyggelig... hehe..

nå har han klart å få fri hele dagen og lurte på om jeg ville komme før.

hva i alle dager skjer? jeg forstår ingen ting. hvorfor er han så hyggelig?

jeg klarer ikke å lese pensum en gang... hehe.. bare tenker på i kveld. vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg og hvet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva som skjer nå kommer litt ann på hvordan forholdet sluttet vil jeg tro....

Skrevet

Når noe er for godt til å være sant så er det som regel desverre sant....

Men det trenger jo ikke å bety noe annet enn at han vil ta opp kontakten med deg. Er det far til gutten din?

Bare pass på at han ikke har en skjult agenda!

Uanstt hva han har i tankene, kos deg med vin og prat i kveld

:-)

Skrevet

nei det er ikke far til småen.

han MÅ ha en skjult agenda. for han er virkelig ikke en person som ber folk over på mat og vin sånn uten grunn.

om det "bare" er fordi han vil ha kontakt er det litt rart og komme på det sånn 3 år etterpå... hehe

det ble slutt fordi vi hadde ett berg og dalbane forhold. på topp var det fantastisk og på bund var det helt forferdelig. det ble så innviklet. vi hadde aldri noe "nå er det slutt samtalle" liksom. men han fikk jo dame og jeg fikk kjæreste og ble jeg gravid.

hm...

Skrevet

Åååå..Kribler i magen!=)

Du må prøve å kose deg uansett hva som skjer!

Kose deg søtnos;-)

Skrevet

haha.. jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg snart og er ikke helt sikker på om dette møte er en god eller dårlig idee... hehe

Skrevet

Kos deg med god mat og vin i allefall :-)

Så må du fortelle om han har en skjult agenda eller ei ;-)

Ha ei super-duper helg!

Selv skal jeg spille cup i helga :)

Skrevet

Beklager hvis jeg ripper opp i noe, men hadde ikke du "nylig" fått deg kjæreste?

Kan huske du skrev at du skulle på tur med en kar for litt siden:)

Skrevet

Å, det hørtes spennende ut! Skjønner godt at det kribler i magen! :)

Jeg er vel egentlig ikke enig i at han må ha en baktanke jeg da, kanskje han savner deg, har tenkt på det lenge, og endelig har tatt mot til seg til å oppta kontakten.

Kos deg, det blir helt sikkert hyggelig. Men hva ønsker du da? Det kan det vel være greit å ha en formening om før du blir bergtatt av denne hyggelige mannen. ;) Kanskje han har blitt voksen, og har forandret seg.

Skrevet

jo tingeling, det stemmer. hadde kjæreste i 2-3 måneder. funket ikke så bra. vi hadde alt for ulike verdier. og når han sa at han ikke ville adoptere barn fordi han ikke kunne stå for å bidra til å få fler utlendinger inn i landet så ble det liksom nok. mistet helt respekten for han.

Skrevet

Værste mulighet: lenge siden han har fått seg noe og han sjekker om det er mulig.....

Skrevet

jeg vet ikke hva jeg vil. jeg elsker han. han er den eneste jeg noen gang har følt det sånn ovenfor.

men jeg vil ikke tilbake til slik ting var.

men om han har blitt voksen og jeg har blitt voksen så kanskje. for han er en utrolig bra person. er bare redd for å bli såret...

hm... kan godt hende at han har savnet meg og bare vil prate og sånt som i "gamledager". det hadde kanskje vært det beste... hehe

Skrevet

ja. det er litt det jeg også tenker Aprilbaby. :S

Skrevet

så spennende!! håper du oppdaterer når du kommer hjem i kveld:)

eller i morgen;)

hva ville du gjort om han har innsett hva han mistet og vil ha deg tilbake??

Skrevet

aner ikke hva jeg ville gjort. det er vel det som er det mest skumle. at jeg ikke vet om jeg er over han :/

Skrevet

Oii, såpass ja! Da skjønner jeg at det ikke ble noe mer med dere!

Men lykke til ikveld:D

Venter spent på å høre hvordan det gikk:)

Skrevet

Spennende da.... Kanskje han har tenkt masse på deg de siste årene, at du er hans store kjærlighet.... Ikke vet jeg.,... He,he...

Lykke til i kveld, håper du kommer med oppdatering om hvordan det har gått når du er hjemme igjen!!

Skrevet

Ingen som er så desperate at de tar seg fri fra jobben fordi det er lenge siden de har fått seg noe vel? Finnes vel langt enklere måter å ordne det på...

Skrevet

lover å komme med opptatering! :D

kommer sikkert med en opptatering i halvfylla i kveld... hehe...

Skrevet

Spørs om du kommer deg hjem i kveld da... He, he...

Skrevet

hehe... sant det :D

men jeg lover å prøve og være flink jente å komme meg hjem altså :P

Skrevet

Høres ut som om du kan få pult litt i alle fall..

Skrevet

ja ikke sant... hehe.. håper det ihvertfall. og han er ikke sånn. eller han er glad i damer, men han ønsker ikke såre meg. det er jeg veldig sikker på.

huff så komplisert jeg gjør dette... hehe

Skrevet

heheh.. ja ikke sant. men jeg tror ikke det er så bra sånn for mine egene følelser ihvertfall... hehe.

fornuft og følelser går ikke alltid hånd i hånd... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...