Gå til innhold

Hvor finner jeg GALLAKJOLE i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips mottas med takk :)

Holder med en fin fotsid kjole, trenger ikke være galla-galla-puff-stæsj altså. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert mange plasser du finner dette. Jeg kjøpte en fin kjole på b-young nå, laaaaang. Ellers vet jeg at du finner galla-galla-puff-stæsj på brudesalonger. Tessem brudesalong, rett over veien for Trondheim Torg har i alle fall noen.

Skrevet

Har faktisk vært på b-young og prøvd en, var eneste kjedebutikken som hadde fotside kjoler inne nå. Men den var ikke helt meg, brun med knyting rundt halsen og steiner på brystet. Ble litt i lengste laget også, kan ikke risikere å snuble :P

Er ikke ute i god tid da vettu, men skal til byen en tur idag og se litt til. Syns jo at jeg har sett masse fine på bl.a Kleins og Neste Stopp for litt siden, men når jeg leter etter noe er det umulig å finne.......

Skrevet

Har sett i vinduet til Sentrum Mote i Olav Tryggvason at de har en del fotside kjoler, men det blir kanskje litt for mye galla-galla-puff-stæsj...?

Skrevet

Jeg har aldri vært inn der, men forestiller meg at det ikke er helt meg.. Vil egentlig bare ha en fin fotsid kjole som ikke glinser for mye...:)

Skrevet

Såg idag at Lene V på Mercur hadde en fin lilla lang stroppekjole med litt paljetter på, men ikke for masse. De hadde også noen andre lange kjoler, men den lilla falt jeg for :) Jeg ser også etter fotside kjoler, og det er ikke lett å finne!!!

De har visst blitt sånn outlet nå (lagersalg?), så kjolene var kjempebillige!!!

Skrevet

Ta deg en tur på Sentrum mote, de har mange fine gallakjoler :-) (pleier i hvertfall å ha det). Det er mye "kjærringklær" der, men akkurat de kjempefineste kolene passer til yngre også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...