Gå til innhold

Noen som har kjøpt noe fra Amazon.com?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har funnet en film der inne som jeg har lett etter lenge, men er det noe som kan funke på en norsk DVD-spiller, og får man sendt det til Norge? Noen som har peiling, eller tips om andre nettsider som selger og sender DVD`er? Har sett på CDON.no, men de har ikke denne filmen:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får definitivt sendt det, og det bør vel funke også, om du ikke har eldgammel dvd-spiller tar den de fleste formater. Bestiller du fra utlandet er det ikke sikkert du får teksting på norsk, men siden filmen er norsk skulle det jo ikke være noe problem (vi fikk en koreansk film uten undertekster på NOE språk - da sleit vi litt..).

Skrevet

Jeg pleier å handle DVD'er fra amazon.co.uk. Da kommer de fra England og alle filmene jeg har kjøpt til nå har fungert helt fint på min spiller i alle fall. Amazon.com tror jeg er amerikansk, så det tårer jeg ikke å uttale meg om. Mener å huske at en venninne av meg handlet herfra en gang og måtte betale mye mer porto fordi varen ble sendt fra USA. Hvis jeg var deg ville jeg sjekket om de hadde samme filmen på den engelske amazonen og kjøpt den herfra. Så er du sikker på at den fønker.

Skrevet

Har kjøpt mye på Amazon, men fra Storbritannia, som en over her nevner...Mye raskere levering. Alle dvd`er som har sone 2, kan spilles på norske maskiner. Har forøvrig kjøpt mye bøker og leker derfra, alltid kjapt og greit...

Skrevet

Hei

Jeg har også kjøpt mye på uk versjonen av Amazon. Aldri hatt noe problemer med de. Kjapt og greit levert i postkassa.

Om du kjøper fra USA bør du sjekke at DVD spilleren din faktisk tar sone 1 filmer.

Ingen av mine gjør det.. ei heller playstation 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...