Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 De har 50%avslag på ulltøy på Cubus nå . Tenkte jeg bare skulle tipse dere om det . Ha en fin dag alle sammen
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Takk for tips!! Da tar vi en tur dit etter bhg i dag
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #5 Skrevet 4. september 2009 Takk for tipset Skal på shopping senere, så det passet jo bra! Vet du om det er det med bomull på innsiden også?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #6 Skrevet 4. september 2009 Helt sikker? Finner ikke noe info om dette på hjemmesiden til cubus... Vil nødig dra på bomtur...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Jeg kjøpte med bomull inni forrige uke, så de har sikkert det også. 13.20: Du tuller nå?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Nei... Jeg har bekkenløsning, går på krykker og har store smerter! Så jeg har ikke lyst å dra om det ikke er nødvendig. Var på Cubus for to uker siden, fikk da beskjed om at de ikke fikk inn før om en måneds tid. Da var det det med bomull inni jeg spurte om. Og iom det ikke står noe på Cubus sin hjemmeside ville jeg være helt sikkert! Hilsen Annie 13:20
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. september 2009 Ja ,helt sikker ,var der i dag og handlet 2 bodyer og en høyhalset genser (oslo city) .Betalte 170 kr for alle 3 Ja med bomull .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå