Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Jeg har er fyr på 5 år som er blitt syk... På de årene han har levd har han aldri hatt influensa, hatt forskjølelser, men allment alltid vert frisk... vankopper da han var 2, aldri alment dårlig! Nå har han selvfølgelig fått influensa... Feberen ligger nå på 39,3 og øker... jeg vill ikke gi han febernedsettendes hel enda, vill se hvor mye feber han egentlig får før jeg gir han febernedsettendes. Når jeg snakket med legen fikk jeg beskjed om å se han ann, om han ble dårligere/fikk høyere feber? Burde han ikke vert sjekket med det samme, kanskje? Eller sjekker dem de liksom ikke? Har og en jente på 1, hva gjør jeg med henne? vil jo ikke at hun skal får det, men det er vell litt sent? Ungene har bursdagssleskap neste helg, bør vi avlyse? Overreagerer kanskje litt, men synes dette er litt skummelt jeg...=(
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 sjekk han litt i natt (pusten og feber) Jeg ville gitt febernedsettende for hans velværes skyld. Og ha lav terskel for å kontakte legen igjen. Også ville jeg utsatt feiringen så du slipper å styre med det. Konsentrer dere heller om å blir frisk! .-) God bedring, det går sikkert fint!!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Tok ikke lange tiden før han fikk febernedsettendes, 10 min etter jeg skrev her, lå han på 39,8! Så da fikk han. Da var han "frisk" Men nermere leggetid nå, ble han verre igjen... Nå hadde han 39,8 igjen:( Har gitt han ny febernedsettendes og han har lagt seg igjen, men er litt opp og ned... Synes det virker så utrolig mye med 39,8, men det er sikkert fordi jeg ikke er vant med at han er syk.... Lurer litt på å ringe legen, men samtidig kommer jeg meg ingen vei nå. med minstejenta som sover... Får se hvordan han er i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå